לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרים וסיפורים

סיפורים קצרים שאני כותבת וספרים שאני מוציאה

Avatarכינוי:  yaelilu

בת: 38




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

שליטה עצמית


לאחרונה הבנתי שמה שבאמת קרה לי בעבר הוא שנתקלתי באנשים חסרי שליטה עצמית, והבנתי שאני לא רוצה להיות כמוהם.
יכול להיות שהם "הדביקו" אותי קצת בחוסר השליטה העצמית שלהם, כי התנהגות אנושית זה דבר מדבק...
ועכשיו אני רוצה להידבק מאנשים בעלי שליטה עצמית.
באופן כללי - שליטה עצמית היא היכולת להחזיק את עצמך גם ברגעים יותר מלחיצים שיש בהם פחות וודאות,
ולא ישר לעשות משהו סתם בשביל לעשות...

אני חושבת שזו יכולת מאוד חשובה, וכשהשתמשתי בה - היא פשוט הועילה לי המון.
אם זה להעיר למישהו שאמר לי משפט לא במקום, אבל בלי פחד והילחצות אלא כחלק ממערכת היחסים...
או אם זה להאמין שאני אהיה מספיק טובה בדברים שאני מתכננת לעשות...
אם זה להמשיך לחייך למרות שלא הכל הולך
ואם זה לעשות דברים בהדרגה ובעדינות

הכל חלק משליטה עצמית, ובנאדם עם שליטה עצמית מגיע לאן שהוא רוצה להגיע...
בעצם - לאן שכולם רוצים להגיע, למטרות שלהם, למיצוי היכולות שלהם.
האנשים שבאמת הגיעו אלו אנשים שיש להם שליטה עצמית
ומהם אני רוצה להידבק.


נכתב על ידי yaelilu , 13/10/2014 21:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelilu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelilu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)