לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרים וסיפורים

סיפורים קצרים שאני כותבת וספרים שאני מוציאה

Avatarכינוי:  yaelilu

בת: 38




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

3/2015

יומנה של...


יומני היקר שלום, 

היום הלכתי לבית ספר ובאמצע הדרך נפתח לי השרוך. כמה
זה מצחיק כששרוכים נפתחים! קשרתי אותו ועליתי לאוטובוס...נכון מגניב?! חשבתי שאולי
יתבטלו היום שיעורי לשון ונוכל לשבת שלוש שעות ולהשתעמם. בכל מקרה – אני אוהבת להשתעמם. במיוחד
אם לא משעמם לי בשעמום... אם משעמם אז אפשר לעשות כל מיני דברים מצחיקים ומגניבים
למשל עמידת ראש או עמידת ידיים. אוי, נפלתי...טוב לא משנה. ניסיתי גם לכתוב וגם
לעשות עמידת ידיים באותו זמן. זה מזכיר לי את הריקוד שעשיתי עם חברה בשיעור
תנועה. איזה ריקוד יפה זה היה! כמובן שמה שהיה יפה זה רק התנועות שאני חיברתי. על
התנועות שהיא חיברה היה עוצר אותנו שוטר תנועה! חיחיחי! וחוץ מהקטע
שכל הזמן התבלבלתי בתנועות זה היה הריקוד הכי טוב בכיתה! טוב, חוץ מכל שאר
הריקודים שהיו. אבל זה באמת היה הריקוד הכי טוב בכיתה! אני ממש מוכשרת בריקוד, כמו
שאני גם ממש מוכשרת באומנות ומוכשרת בטיפול בילדים כמו שכבר אמרתי. אני אפילו יותר
מוכשרת מאחותי, כי אחותי לא התקבלה לאודישן, ואני גם לא התקבלתי, אבל רק בגלל
שלא נבחנתי. ואם הייתי נבחנת וגם לא הייתי מתקבלת זה עדיין היה מוכיח שאני יותר
מוכשרת ממנה... בכל אופן אני חושבת שכולם צריכים להבין כמה שאני מוכשרת ומגניבה,
אני אוהבת לעשות כל מיני דברים מגניבים ולנסוע על האופניים שלי... פעם אחת לא
נסעתי על האופניים והלכתי ברגל – איזה מגניב זה נכון?! כי אפשר גם לנסוע על
אופניים וגם ללכת ברגל! הכל כל-כך מגניב אצלי! טוב ביוש. 

נכתב על ידי yaelilu , 18/3/2015 08:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelilu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelilu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)