לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרים וסיפורים

סיפורים קצרים שאני כותבת וספרים שאני מוציאה

Avatarכינוי:  yaelilu

בת: 38




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצא לך לעבוד בצוות? עם מי? מה היה הפרוייקט?
יצא לי לכתוב סיפור ביחד עם אמי

האם יש קבוצה איתה את עובדת באופן קבוע?
עם אמא שלי

את נהנית מעבודה משותפת, או שאת מעדיפה לעשות מטלות לבד?
זה נחמד לכתוב ביחד, לפעמים אני אוהבת גם לעשות דברים לבד...

האם יש לך ציפיות מצוות שאיתו את עובדת? מה הן?
שיהיה לו סבלנות, ושלא יתקע על דברים קטנים ולא חשובים...

מנסיונך, לרוב הציפיות האלו מתממשות או שאת מתאכזבת?
צריך קצת להתפשר

יש משימות שאת תמיד מעדיפה למלא בצוות?
כשזה משהו שאני לא ממש טובה בו.

בדרך כלל, איזה תפקיד את לוקחת בצוות? ("הבוס", הפועל החרוץ, זה שמתחמק בשקט...)
הרבה פעמים אני לוקחת את תפקיד הבוס והראש הגדול

מי הטיפוס שאיתו הכי קשה לך להסתדר בצוות? איך את מתמודדת עם מישהו כזה?
הכי קשה לי להסתדר עם אנשים שמתחמקים מהמטלות שלהם, די קשה להתמודד...

איך אנשים אחרים מרגישים ביחס אלייך בצוות?
נראה לי שאנשים אחרים סומכים עלי

מה חשוב יותר- צרכי היחיד, או המשימה של הצוות? (בלי כוונה פוליטית)
תלוי מה המשימה, אבל בעיקרון חשוב שאנשים לא יתחמקו בגלל כל מיני סיבות טיפשיות שקשורות לצרכים האישיים שלהם

נכתב על ידי yaelilu , 31/7/2015 12:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelilu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelilu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)