לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרים וסיפורים

סיפורים קצרים שאני כותבת וספרים שאני מוציאה

Avatarכינוי:  yaelilu

בת: 38




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

מתחרטת שוויתרתי על...


אני עדיין מתחרטת שבגיל 20 ויתרתי כל כך בקלות על החיים האמיתיים שלי, בגלל שאנשים דתיים שיכנעו אותי והבטיחו לי שאם אעבור לדת אני אקבל משהו שאני רוצה...
וכי מה אכפת היה להם להבטיח? הם לא באמת התכוונו לדאוג שזה יתקיים...
למדתי לא להאמין להבטחות גדולות, היום אני מאמינה רק להבטחות קטנות...

אבל אני מתחרטת בקטע טוב, בקטע שאני חוזרת לחיים האמיתיים שלי, ומבינה שהדברים שוויתרתי עליהם כל-כך בקלות (השאיפות שלי, הידידים שלי, הדרך שעשיתי...כל הדברים שהתחלתי כדי לקדם את עצמי בחיים...) הם הם החיים האמיתיים שלי, הם הדברים השורשיים והחשובים והעמוקים.
אם לא הייתי מוותרת - מן הסתם הייתי היום במקום שיותר מתאים לי, הייתי ממשיכה להתקדם ולא עוצרת לכמה שנים...
אבל בכל זאת אני הולכת למקום הזה שמתאים לי, שהייתי אמורה ללכת אליו מלכתחילה, אז ככבה שאולי בסופו של דבר זה לא ממש ישנה.

אבל הדבר החשוב לי הוא להגיד לאנשים אחרים לא לוותר על החיים האמיתיים שלהם, ושלא משנה בשביל מה ולא משנה כמה זה נשמע גדול ושווה מה שמבטיחים לכם במקום אחר - אף אחד לא אומר שזה באמת יתקיים! 
לא כדאי להסתכל על ההבטחה עצמה, כדאי להסתכל על מה שקורה בפועל, תמיד. לא למהר לעזוב משהו אמיתי רק בגלל שמשהו אחר נשמע יותר שווה ממנו, כי הוא רק נשמע.
אבל מה שיש לכם אמיתי הוא לא רק נשמע אמיתי, הוא באמת אמיתי. הוא קורה. 
זו באמת בעיה שחזרה אצלי כמה פעמים והיא הנטייה הזו ללכת שבי אחרי דברים שאני שומעת. 

בקיצור - אל תעשו את זה ואם כבר עשיתם - תחזרו לחיים האמיתיים שלכם כמו שאני עשיתי.

נכתב על ידי yaelilu , 28/9/2014 15:50  
הקטע משוייך לנושא החם: עדיין מתחרט/ת שוויתרתי על...
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות על גיל...


אין כמו יום הולדת כדי לחשוב על הגיל שלי...
בעקבות הפוסט הנפלא של טליק, שמספר על כמה שההורים היום צריכים לעזור גם לילד גדול, חשבתי על כמה דברים...

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=6671&blogcode=14203380


קודם כל - כל הכבוד לבן של טליק ולחבריו - בהחלט יש לטליק על מה להיות גאה בו!
כשהייתי בסביבות הגיל שלו (סביב עשרים) התעקשתי לעשות הכל בעצמי, לא לבקש עזרה מההורים, 
לא להגיד שאני צריכה משהו...בקיצור - להסתדר לבד כי חשבתי שאני כבר אדם בוגר. 
חשבתי על זה שבדור של אמא שלי כולם התחתנו כבר בסביבות הגיל הזה אז כנראה שמה שמתאים לעשות בגיל זה הוא לנהל חיים עצמאיים...
יש בהתנהגות כזאת מידה מסוימת של צדק, אבל...
בדיעבד - במציאות של ימינו זה לא כל-כך עובד להיות "אדם בוגר" בגיל שכביכול אתה אמור להיות אדם בוגר...
היום אני חושבת שהמציאות השתנתה וצריך לשלב את הבגרות בצורה שמתאימה למציאות של ימינו, ולא למציאות של לפני שלושים שנה...
אחרת זה פשוט נידון לכישלון. 
הבגרות של החיילים של ימינו יכולה להתבטא בדרכים אחרות שיותר מתאימות לדור.
החיילים של ימינו מתאימים לאחריות אחרת, לבגרות שמתבטאת בצורות אחרות - וזה לא אומר שאינם בוגרים כמו שהוריהם היו.
אולי הבגרות של הדור הזה דווקא לא מתבטאת בלהתחתן אחרי הצבא כמו שעשו לפני שלושים שנה למשל, אלא במשהו שמתאים לדור.
לגלות אחריות צריך במה שאתה מתמודד איתו - והדור שלנו מתמודד עם סיטואציות אחרות.
הדור שלנו מתמודד עם ניכור מאוד מאוד גדול, עם חוסר חיבור לעצמנו ולאחרים, עם שינויים מהירים ועוצמתיים, עם חוסר גדול במשאבים
הכל קורה כל-כך מהר, ויש תמיד תחושה שצריך לחטוף, יש תמיד תחושה שלא יהיה מספיק,
צעירים עובדים ועובדים אבל אין משאבים, תמיד צריך להמציא את עצמך מחדש
יש תחושה שהפשוט כבר לא מספיק, תמיד צריך להיות הכי מתוחכם, והכי והכי והכי...
אז אני חושבת שהבגרות של הדור שלנו היא לחפש את ה"הכי" בתוך מה שהוא לא "הכי".
לקחת את "הפשוט" ולראות כמה שהוא לא פשוט...
לעשות דברים לאט אבל מהר
למצוא את מה שיש בתוך מה שאין...

ובעיקר - לאהוב, אפילו שבדורנו אפשר להיות כל-כך קרים והכל יהיה בסדר...
אבל להחליט לאהוב בכל זאת
נכתב על ידי yaelilu , 22/9/2014 15:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום יום הולדת, היום יום הולדת היום יום הולעדעעת...


לי אי אי!!!
חג לי שמח וזר לי פורח
היום יום הולעדעעת לי אי אי
חג לי שמח וזר לי פורח היום יום הולעדעת לי אי אי!

מילים: מישהו יודע מי המציא את המילים?
לחן: יש למישהו מושג?
למי צריך לשלוח תמלוגים??
הוא היה יכול להיות האיש הכי עשיר בעולם בעצם...כל כך הרבה משתמשים לו בשיר...

טוב אז פוסט יומולדת שכזה
מקווה ומאמינה שהשנה הזאת תביא איתה הרבה בשורות טובות וכיף
ובגלל שכמעט תמיד יוצאת לי היום הולדת סביב ראש השנה - אז זה ביחד לחשוב על השנה החדשה של העם ועל השנה החדשה שלי...
הייתה שנה קצת לחוצה אבל דברים מתחילים להסתדר, ואולי דווקא בגלל זה...
אז שתהיה שנה טובה
ומזל טוב לכל מי שחוגג איתי יום הולדת היום!


נכתב על ידי yaelilu , 22/9/2014 09:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelilu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelilu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)