לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרים וסיפורים

סיפורים קצרים שאני כותבת וספרים שאני מוציאה

Avatarכינוי:  yaelilu

בת: 38




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2016

שבוע הספר ייאי!!!


אז עכשיו שבוע הספר, ואני בנאדם שהקריאה היא חלק מאוד מהותי מהחיים שלו, וכשאני קוראת ספר אני בדרך כלל מסיימת אותו אחרי כמה שעות.
סגנון הספרים המועדף עלי:
1- ספרי נוער (כי הם הרבה פחות מנסים להתחכם מספרים למבוגרים, ולפעמים זה הרבה יותר כיף לקרוא משהו שפשוט להבין ושאין לו יותר מדי רבדים)
2 - ספרי בישול (כי תמיד אפשר לקחת משם רעיונות)
3 - ספרי הדרכה (האמת לא יודעת למה, בדרך כלל אין בהם שום חידוש והרוב קלישאות)
4 - ספרי קומיקס (כי האיורים מוסיפים כל כך הרבה לטקסט!)
אז רוב הספרים שאני אקנה כנראה יהיו מבין ארבעת אלה (חוץ מספרי בישול כי יש מתכונים טובים באינטרנט...)
והספר החדש שלי משלב - ספר נוער, ספר הדרכה וספר קומיקס - בקיצור כל הדברים שאני אוהבת...

שנייה, אני אראה לכם תמונה


נכתב על ידי yaelilu , 17/6/2016 16:20  
הקטע משוייך לנושא החם: שבוע הספר העברי
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelilu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelilu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)