לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי


כל מה שבתכלס עובר עלי, תגובות יתקבלו בשמחה :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2017

עתיד


הקדימו לי את הגיוס ל12.12.17 . התפקיד שלי זה סמבצי"ת, עובדת חדר מבצעים. אני רציתי נורא להיות חובשת. לא קיבלו אותי. אבל גם התפקיד הזה נשמע נחמד. מקווה שיהיה טוב.

 

זוכרים על החבר מהעבודה שלי שיצאתי איתו ופגעתי בו? עכשיו כשכבר עבר לי מהאקס, התחלתי להרגיש רגש חדש לאותו אחד שנפגע ממני, אנחנו היינו בכל זאת ידידים, הוא לא הפסיק לאהוב אותי גם כשפגעתי בו. התחלתי לחשוב עליו יותר ולהבין כמה הוא אוהב אותי, חשבתי שהאקס שלי אהב אותי, אני מבינה היום כמה לא הבנתי אהבה מהי באמת. הוא פשוט מדהים . למה לא הבנתי את זה מהתחלה, איך הוא נתן לי עוד צ'אנס אחרי מה שעשיתי לו? לא הבנתי איך אני מרגישה בהתחלה אז הצעתי לו שנהיה ידידים פלוס כזה ... הוא הסכים אמר שינתק רגש וכשעשינו את זה הבנתי שאני מאוהבת בו, שאני זאת ש"נפלה" בסוף. בהתחלה פחדתי אז לא אמרתי לו, ואז הבנתי שזה טעות, אמרתי לו שאני אוהבת אותו.

עכשיו אנחנו זוג, הוא אוהב אותי ואני אותו, והצלחתי להתגבר, להמשיך הלאה. אני גאה בעצמי. זאת תקופה משמחת כל כך. 

הוא יוצא למילואים שבוע לפני הגיוס שלי ואני כל כך מתרגשת. 

אם להגיד את האמת , אני מרגישה שאיתו אתחתן, יודעת שזה מוקדם להגיד ושאני עוד צעירה , אבל יש לי תחושה חזקה כזאת שהוא האחד והיחיד שלי. עם האקס לא הרגשתי את התחושה הזאת. מלא פרפרים בבטן , חיוכים בלי סוף למחשבות רק עליו . 😍  

נכתב על ידי Anne hathaway , 15/11/2017 22:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shmock ב-14/5/2018 17:12
 





Avatarכינוי:  Anne hathaway

בת: 24

תמונה



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי
1,918
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnne hathaway אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anne hathaway ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)