לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חרבות ועוגות



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2015

שירה


לעיתים

אני כותב

מתוך אהבה

 

היום

אני כותב

מתוך כאב

 

דמעות

לא ישטפו את הדם

 

היום

גם אלוהים

לא יחזיר את האנושיות

לאדם

 

לא נפגשנו

וגם בגן עדן לא נפגש

אם להם יהיה רק חושך

בשבלינו יש גם אש

 

כבר שנים שלא בכיתי

גם היום אני יבש

כבר שנים שלא צעקתי

גם היום אני לוחש

 

השיר הזה

לא נגמר

במילים של תקווה.

נכתב על ידי , 2/8/2015 21:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrifvi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grifvi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)