לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Tattoo - someone who took his body and turned it into a masterpiece


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

When you don’t know what to believe in, Let me be your religion


דת צריכה להיות מבחירה.

כמעט כל יום אני עובדת עם אנשים דתיים, רובם בנים, וביניהם הבוס שלי שרגילים כבר שאנחנו קוראים להם דוסים.

אנשי "הכיפה הסרוגה", מושג שהבנתי רק בגיל 14.5.

אני לא מרגישה לידם שונה, מתייחסים אלי כאילו אנו מכירים שנים.

לא צריך להיות שוני.

 

אני מתנהגת באותה הצורה כלפי חבריי, כלפי זרים, עובדים, כלפי דתיים וערבים.

וקיימת בי קצת גזענות. זה אנושי. לשנוא אדם רק על פי מוצאו, דתו או צבע עורו זה שיטחי ומטומטם,

אבל טיפה שטחיות משאירה אותנו אנושיים ועם הרגליים על הקרקע.

אבל זו סטייה מהנושא.

 

כל מה שרציתי לומר זה שלפי שיחות, בין עם חילוניים, דתיים, חברים או זרים, בשיחות על דת הבנתי.

אדם שגדל אל הדת, בבית דתי, הסיכוי שיחזור בשאלה הוא גדול.

לעומת זאת, אדם שגדל בבית חילוני ומחליט לחזור בתשובה, יחזור עם כל כולו ויהיה חזק באמונתו.

 

אני חושבת שכל אדם צריך להיות זכאי לבחור את דתו,

יהודי, חילוני, נוצרי, מוסלמי, בודאיסט או כל דת אחרת,

אך היא צריכה להיות מבחירה ולא מכפייה. עלינו לקבל את כל הדתות.

 

אני יכולה ופנויה לנהל שיחה, קצרה, ארוכה, רצינית או צינית על דת ואמונה.

זה באמת מעניין אותי, כמו פוליטיקה. אני אשב ואקשיב ואתן את דעתי, בתנאי,

שלא יכפו עלי דתות ודעות ואמונות. אני מקבלת את השונה,

ניראלי שכולם צריכים.


(SKYLAR GREY - RELIGION)

נכתב על ידי proud_anemic , 18/5/2014 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  proud_anemic

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לproud_anemic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על proud_anemic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)