לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Tattoo - someone who took his body and turned it into a masterpiece


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

אני זוכר את המדים, איך ילדים נראים גדולים ..


אני רוצה לכתוב על המלחמה,
על הכאב שמתרוצץ בי,
שחונק את הדמעות הכואבות על אנשים שלא הכרתי מלצאת,
אני רוצה לכתוב כמה אני מפחדת,
על רבים מחברי שהתגייסו ומתגייסים בימים אלו, אם לכפיר, לגבעתי או כלל צהלי.
אני רוצה לכתוב כמה אני פוחדת על אחותי בכל פעם שיש אזעקה ואני יודעת שהיא בבסיס.
אני רוצה לכתוב כמה אני חושבת שהמלחמה (כן מלחמה) הזו צריכה להגמר.
אבל היא לא. היא צריכה להמשך כי היא נפתחה מסיבה מסוימת,
פרחים רבים נקטפו למען מטרה ברורה, שקט. 
-
אל יאוש, אל תאבדו תקווה, תתמכו, תצעקו, תריבו למען שקט ורגיעה.
החיילים, שלא גדולים ממני בהרבה נלחמים ומסתכנים בלב שלם, כי המטרה מקדשת את האמצעים, לא ?
-
אני רוצה לכתוב על שלום וישראל היפה והשקטה,
בה שתי דתות יכולות לשבת באותה מסעדה,
ללכת על אותה המדרכה בלי חשש, בשלום.
אבל אני חושבת שמעסנו בדיבורי מלחמה.
-

תחזרו בריאים ושלמים.
תודה, על הכל.
עילי בוטנר - תתן לי יד
נכתב על ידי proud_anemic , 25/7/2014 10:20  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  proud_anemic

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לproud_anemic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על proud_anemic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)