לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

skinny is sexy


בלוג זה הוא כמו יומן לפרוק בשם בדוי על החיים כנערה על יחסים ומחשבות ורצון לרזון בעזרת פרו אנה .

כינוי:  לביאה היפית

בת: 25




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

BFF


אוף אני נהיית ממש עצלנית בזמן האחרון: אני לא מצליחה לעשות את השיעורים לחופש' אני קוראת מילה אחת ובא לי למותתתת.

וכל הלחץ הזה עושה אותי רעבה ,אז אני לוקחת סוכריות מציצה. ואז נזכרת שזה לא טוב ויורקת .טוב נו רק כדי שיהיה מתוק בפה .

 

מכירים את זה שאתן אוכלות רק סלט ואתן מרגישות שבעות עד כדי כך שנדמה לכן שהשמנתן ?

נראלי אני צריכה להתחיל לצום יותר.

 

וואי יש לי חברה ממש הכי טובה לנצח נצחים, ורק לה אני מספרת הכל ,גם אם אני נשבעת לא לספר ,רק לה אני מספרת .כי היא בחיים לא מספרת. אפשר לסמוך עליה באמת, היא בחיים לא סיפרה סוד שלי. היא יודעת לשמור סודות ,וגם ככה היא לא מכירה את כל החברים והחברות שלי ,אלא רק ממה שאני מספרת, אז היא לא תספר להם .

 

היא חברה שלי מכיתה א ,היא מדהימה, ואני מאחלת לה את כל הטוב שבעולם .

 

לא ראיתי אותה מלא זמן .היא טסה לחול לאיזה חודש ,ועכשיו היא חזרה ,והיא מתכוונת לבוא יום לפני סוף החופש לישון אצלי ,ונלך יחד לבית הספר.

 

וואי אני מזה מחכה לה, יש לי כל כך הרבה דברים לספר לה, גם על אהבה ,לצערי אני לא יספר פה כי נשבעתי. אבל רק לה אני מספרת ,היא מדהימה, רבנו מלא בכל השנים האלה .אפילו על שטיות ,נראלי שעברנו הכל .תמיד אם אנחנו רבות פחות מיום אנחנו משלימות. רק כשהיינו יוותר קטנות הייתה איזה שנה נוראית בכיתה ד ,נראלי חצי שנה לא היינו חברות ,ורבנו אני לא זוכרת על מה ,אבל אני זוכרת כשהשלמנו, זה היה מדהים ,כי שתינו יצאנו אגואיסטיות .שתינו רצינו להשלים וידענו שאנחנו כמו ילדות .ומאז אנחנו כמעט ולא רבנו .

 

על בנים רבנו לא זוכרת כמה פעמים. אבל לא הרבה נראלי, ועברנו את זה. פעם היא ויתרה ,ופעם אני ,אבל עכשיו יש לנו טעם שונה בבנים, וגם ככה היא יותר עסוקה בלרצות את ההורים, היא לחוצה כזאת ,אבל עם הורים כאלה הייתי מתפוצצת מלחץ ,ההורים שלי היו גם כאלה כשהייתי קטנה אבל עכשיו הם התרגלו שאני שולטת בבחירות שלי ולא הם.

 

אני כן רוצה ללמוד טוב, והם כן מתאכזבים כשאני לא לומדת טוב, או שהם חופרים ,או שאמא שלי מעליבה אותי ,אבל אני לא לוקחת ללב, כי אבא שלי לימד אותי שלהעלב זו בחירה. ומאז אני משתדלת לצחוק ולא לקחת ללב .זה הפך אותי ליותר אופטימית .אבל בגלל זה אני תמיד אומרת את האמת ולפעמים פוגעת באנשים.

 

פעם גם בי היו פוגעים .הייתי ממש רגישה ,והייתי נגד בריונות אבל עם הזמן הבנתי ..מי הם בכלל? מה הם חושבים לעצמם ?חחחחחחחחחחחח איזה מכוערים! מה נראלם?! אני מושלמת !ומיוחדת !ולא כולם צריכים לאהוב אותי ,כי אם כולם אוהבים אותך, סימן שאתה לא עושה משהו נכון. או שאתה צבוע ,או שאתה מנסה להיות כמו כולם.

 

אבל אני לא מנסה להיות כמו כולם, ואני לא צבועה .ואני לא מנסה להיות מיוחדת .אני פשוט אומרת מה אני חושבת ,ואני חושבת גם שלהעלב ממילים זו טיפשות. להעלב זו בחירה ,אבל אם משפילים אותך פיזית זה כבר לא עניין של להעלב .אלימות פיזית זה נורא אבל אני לא מחזירה אפעם כי זו טיפשות. ואני נגד אלימות. אני שונאת אלימות ,שנה שעברה כולם ידעו מי אני ,וכולם שנאו אותי בשכבה, האמת אין לי מושג למה, לא עשיתי משהו רע ,אפילו הייתי קצת צבועה ,ומאד נחמדה, ונעלבתי מכל דבר.

הייתי הנושא של השכבה :מה אנה לבשה? מה אנה אוכלת ?מה אנה אומרת? עם מי אנה יוצאת ?איזו תמונה היא העלתה? היא שרמוטה, רוסיה, סנובית, מה לא?! זה עוד לא שבר אותי, אבל כן כאב.

אפילו שמו תמונה שלי בוואטצאפ בכיתה המקבילה, והתחילו לרדת עלי. ילדה שלא ממש מכירה אותי שאלה את הכיתה מי זאת החמודה הזאת ?אמרו לה אנה ישרררר תעיפו תמכוערת הזאת מהנושא!!!  חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חברה שלי הראתה לי את זה רציתי למות ,אבל עוד לא נשברתי!ועוד המורה שלהם ראתה והכחישהאה? אתם יודעים מה אחד הדברים שחשובים לבחורה? השיער שלהה! יום אחד ילד זרק לי מסטיק לשיער. שם כבר נישברתי ,בכיתי, בנס חברות שלי לא מהכיתה .(בכיתה אין לי)הוציאו לי תמסטיק ,והייתי בסיוטים שאני אצטרך לגזור את השיער .שם כבר נשברתי ,בכיתי למורה ,היא דיברה עם הרכזת שכבה. בסוף כולםםם ביקשו סליחה .

 

הייתי יוצאת והכרתי חברים שאהבו אותי ,והגנו עלי. והם נחשבים לחשובים ומוכרים .אז ילדים מהשכבה התחילו לרכל, ואז לפחד ממני ,ועכשיו כמעט כולם פוחדים .ילד שהיה יורד עלי בכל הזדמנות שראה אותי ,נתן מבט של וואי וואי מה יש לי להגיד לך....אוף אבל כלום! נבהל הלך .הרגשתי כל כך טוב. כי האמת עדיף שיפחדו ,מאשר שיצקו .

 

עם הזמן גם למדתי לא להעלב ולכאוב ממשאומרים. כי אני יודעת מי אני, ומה אני ,ואני יודעת שחלק מדברים מחוסר בטחון, וחלק מקנאה. רק החברים האמיתים אומרים אמת. גם חברות שלי אומרות לי את האמת ,הן יכולות להגיד שמשהו לא מחמיא לי, או שהשמנתי, או כל דבר... וגם אני. אבל הן לא מעליבות, הן אומרות מה אני יודעת, ותמיד אפשר לשפר. ואני יודעת שאני לא מכוערת ,ולא שרמוטה, אני אולי הייתי טיפשה, אבל אני משתנה וגדלה. וכולם טועים, וכולם משתנים, ואני מאמינה בלהשתנות ,אני מכירה מלא אנשים שהשתנו לטוב, או לרע ,וגם אני משתנה ,פעם לרע ,ופעם טוב, משתדלת לטוב.

יאלה אל תעלבו מאפחד ותיהיו אופטימיים. אני חושבת שמתשהו השבוע אני יצליח לעשות את השיעורים בלי להשתגע אמןןןןןן!

ג'ון לנון

נכתב על ידי לביאה היפית , 22/9/2013 17:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחיות בשביל אהבה


בשביל מה אנחנו חיים? בשביל להינות הרבה אומרים.

ההורים אומרים בשביל ללמוד ולעבוד ולקבל כסף.

ואם אתם שואלים אותי ממה אני נהנת ממוזיקה,חברות,שינה ואהבה:

בשבילי בחיים הנוראים האלה אהבה זה הכל וזה הדבר הכי חשוב בחיים כי זה הדבר היחידי שגורם לי לאושר. הבעיה שאף פעם לא היה לי חבר שאהבתי או בכלל חבר רציני ובשנה האחרונה בגלל הילד שהייתי מאוהבת הייתי שרמוטה וטיפשה ועברה עלי תקופה שהבנתי שאני שווה ואני לא צריכה את כל הבנים האלה אני יחכה לאחד ואת מי שאני יאהב אני יהיה רק איתו ואני ל מתחרטת על כלום כי אני לומדת מהחיים זאת הייתה שנה שהפסקתי להיות תמימה זאת הייתה שנה קשה אך למדתי ממנה הרבה ויש דבר אחד שעדיין שמרתי עליו ולא איבדתי הביתולים שלי והאמת שאני בכלל לא חושבת על מתי אני ישכב ואיך זה יהיה ואיפה אני ספונטנית אני חיה את הרגע והסיבה שאני חזקה ולא נשברת זה שאני מאמינה באלוקים! 

מצד שני הילד שהייתי מאוהבת בו בכלל לא אשם הוא לא אמר לי להיות מגעילה או משהו זה פשוט שנשברתי אבל אחרי שיחה שהייתה לי באיטליה עם חברה של אמא הבנתי שאני שווה ולא כמו כוס קפה ששותים ואז פותחים רגליים ! אני שווה וכל בחורה ככה וצריכה להבין את זה! כל האנשים עושים טעיות בחיים או שכנראה הם לא חיים אך לפעמים אפשר ללמוד מאחרים ולהיות פיקחים ולא לעשות טעיות.

נכתב על ידי לביאה היפית , 19/9/2013 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מתי חל יום הולדתך?
ארבע עשרה לאוגוסט.

את יודעת באיזה מזל אסטרולוגי זה יוצא?
אריה .
בשבילך יום הולדת זו הזדמנות לנסות משהו שלא עשית מעולם או שאת מעדיפה לעשות את הדברים שאת יודעת שאת הכי אוהבת?
אני לא צריכה יומהולדת בשביל לעשות דברים שאני אוהבת או רוצה.


איזה יום הולדת את זוכרת במיוחד? מה היה שם?
אני זוכרת את כולם נראלי גם את אלה שהיו קצת פחות טובים אין איזה יומהולדת מיוחד מידי אין איזה אחד שהייתי בוחרת כל יומהולדת היה מיוחד


עכשיו כבי את הנרות על עוגת יום ההולדת שלך ובקשי משאלה
הלוואי שאני יהיה יפה ורזה כמו בר רפאלי.

נכתב על ידי לביאה היפית , 18/9/2013 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

318
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללביאה היפית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לביאה היפית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)