לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסיפור שלי



Avatarכינוי:  author_T

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

מה נסגר עם עונות המעבר?


אני לא מצליחה לנשום. בדיוק כשאני צריכה אותו הוא לא פה.
אני יושבת, מתנשמת ומתנשפת בכבדות.
אני לא יכולה לסבול זאת יותר !
אני חייבת ללכת לחפש אותו.
אני מסתובבת ברחבי הבית הריק, תרה אחריו,
קופצת למשמע כל צליל חריקה קטן.. ואז, סוף כל סוף-
אני מוצאת אותו.
הוא שוכב בשקט בסוף המגירה, כאילו מחכה רק לי.
הו בקבוקון טיפות האף שלי.

נכתב על ידי author_T , 17/9/2013 17:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קומדיה רומנטית + אייקון 2013


הוא התקרב אליי באיטיות, הסיט קווצת שיער מפניי, חייך אליי ושנינו ידענו מה עומד לקרות.
אט אט שקענו שנינו אל תוך נשיקה רכה תוך שידיו הקפוצות מלטפות את אחורי ראשי ואצבעותיי מטיילות בשיערו.
הוא השעין אותי בעדינות על המיטה ואני לא התנגדתי. הנשיקה הפכה סוערת יותר ויותר..
ואז הוא אמר "נו אז מה את אומרת?"
"מה?" שאלתי בבלבול
"נו אז מה את אומרת על הקאבר הזה? להעלות ליוטיוב?"
התעשתתי והנחתי למחשבות מקודם לרחף הלאה "כן.. כן בטח הוא היה מעולה" 
 
וזה הרגע שבו הבנתי שאני מאוהבת בחבר הכי טוב שלי.
מתי החיים שלי הפכו לקומדיה רומנטית מפגרת?

 

 

ועכשיו לדבר המעניין באמת-

פסטיבל אייקון!

למי שלא מכיר: פסטיבל מדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים

או: הפסטיבל הכי מגניב שקיים בארץ

 

אני כל כך שמחה שהצלחתי לשכנע חברים לבוא איתי! הולך להיות אדיר.

אנחנו הולכים להתחפש, להכיר אנשים מגניבים, להיכנס להרצאות ואולי אפילו לישון שם.

 

מישהו מתכוון ללכת גם?

 

למעוניינים- http://iconfestival.org.il/2013/

נכתב על ידי author_T , 16/9/2013 18:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז לא צמתי. ביג פאקינג דיל.


לא, לא התכוונתי לפגוע ברגשותייך כשלגמתי מהמים.

לא, לא אכפת לי שלך "אסור".

לא, אני לא מתכוונת לפתוח וויכוח ולסתור את כל הדעות שלך.

לא, השמש לא זורחת לך מהתחת ולא הכל קשור בך.

 

 

בבקשה - צאי לי מהווריד ותפסיקי לנתח יותר מדי כל דבר שאני עושה.

 

באהבה

זאת שאמורה להיות חברה שלך.

נכתב על ידי author_T , 16/9/2013 08:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , המשועממים , ירוקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לauthor_T אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על author_T ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)