לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מספיק מגניב בשביל שעדיין לא יהיה לי שם(לאלהמוןזמן)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2014

מי קובע בעולם הזה?


אז...אני כותב!!

יאי

סתם לא

זה לא כזה ביג דיל

אבל זה כבר פיתה אותי יותר מידי זמן עכשיו בשביל אני לא אכתוב

אז החיים? חיים

אני אף פעם לא מסתכל על החיים כמשהו רע

אני מסתכל על זה אולי כחוויה רעה

או יום לא טוב

אבל לא בתור הכללה של ״החיים״

כי אני אפילו עוד לא עברתי את החצי של החיים שלי

וחוץ מזה

אם אני אסתכל בפסימיות על החיים שלי

אני לא אשיג מה שום דבר. 

 

מפה לשם 

יש דברים שמפריעים לי

חברה טובה

הורים

אחים

לימודים עור 

גוף 

חצ׳קונים

אבל בסדר

זה יעבור.

אני נהנה להסתכל על הצד החיובי ולהנות

כן- יש לי רגשות ואני לפעמים בדיכאון ואני עצוב ומבואס

אבל

נזכר שזה חלקיק קטן במכלול של כל החיים שלי.

 

יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לכתוב עליהם אבל כל כך קצת זמן. 

לילה טוב

בהצלחה

 

נכתב על ידי ציפור חד-קרן , 8/12/2014 23:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ציפור חד-קרן

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לציפור חד-קרן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ציפור חד-קרן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)