לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DownDownDown


כינוי:  DownDownDown

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2013

חזרתי.


אחרי תקופה לא ארוכה שבה עליתי ארבעה קילו וחוויתי בולמוס כמעט כל יום, השפלה נוראית ושנאה עצמית, חזרתי ובגדול.
כבר הרבה זמן שקלתי לחזור שוב לאנה, לתקופה שבה שקלתי את המשקל הכי נמוך שלי ולא, לא הייתי בתת משקל.
אבל אני לא אחזור אליה עם כמה שזה מפתה.
מה שכן, אני מקווה מאוד שהכתיבה בבלוג תתן לי מוטיבציה כי המצב שלי ברצפה: "מהיום אוכלים בריא!" ומוצאת את עצמי עם בולמוס אחר בולמוס. אני הפכתי להיות אכלנית כפייתית וזה חייב להשתנות.
בגלל האכילה הלא סדירה השיער שלי מתחיל לנשור, פעילות המעיים לא תקינה ואני לא אפרט, אני כל הזמן עייפה ובקיצור הכל חרא.
אז אני לא אכתוב מה אכלתי היום, גם בגלל הבושה וגם כי זה מיותר, אני אתחיל מחר ברגל ימין.
 אני מתכננת מחר לאכול רק פירות וירקות, סוג של ניקוי רעלים- גם כי זה מרגיש לי כמו התחלה חדשה וגם כי אני רוצה לטהר את הגוף שלי מכל החרא שהוא ספג באשמתי.
תאחלו לי בהצלחה :)

נ.ב. אני סובלת מדיסלקציה קלה והחלטתי להפסיק לבדוק את הטקסט מליון פעם, בקיצור, אל תרדו עליי :P 
נכתב על ידי DownDownDown , 3/12/2013 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDownDownDown אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DownDownDown ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)