לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

התחלתי היום את הקעקוע החמישי


עשינו חצי ואת החצי הבא בעוד שבועיים ואז אעלה תמונה. כי הוא יקח בסה"כ כנראה שבע שעות. היום עשינו שלוש.

את הקעקוע הזה אני עושה על היד עם הצלקות מהחתכים, הקעקוע אמור לכסות כמה שאפשר את הצלקות עצמן, כך שזה אירוע גדול מאד בשבילי מבחינה רגשית. זה סימן שניצחתי. ואחרי תקופה של שנים עם פגיעות עצמיות קשות אני נקיה כבר שנה וזה מדהים, וזה הפרס שלי לעצמי.

 

בכל אופן הקעקוע כאב לי רצח. היה לי קשה במיוחד עם הקעקוע הזה. גם פיזית (הייתה לי נפילת סוכר והכריחו אותי לשכב חח), וגם כאב לי מאד. וגם נפשית היה לי מציף. בגלל המשמעות. בגלל הפחד שזה לא יתפוס על הצלקות. ובגלל שהיה לי מביך. הבחורה שקיעקעה אותי מוכשרת להפליא אבל הסטודיו עצמו לא משהו והצוות לא נחמד.  כל הזמן הם דיברו בינם רוסית וצחקו ולא הבנתי על מה. אנשים יצאו ונכנסו חופשי כי יש רק חדר אחד, אז לא הייתה פרטיות בכלל. והמקעקעת נראתה קצרת רוח. לא כמו תומר המקעקע הקודם שלי שהיה קסם של בן-אדם. אבל על איכות אני לא מתפשרת, והבחורה הזאת מוכשרת באופן יוצא מן הכלל ויש לה ניסיון של מלא שנים בארץ ובחו"ל.

 

אני סתומה כי רק אתמול בכלל נזכרתי שיש לי תור לקעקוע היום. איזה ריחוף. מי שוכח דבר כזה? ונזכר יום לפני במזל?

 

בקיצור בינתיים היד שורפת לי רצח - הקעקוע על שטח גדול ולכן זה כואב לי ממש. ואני ממש מחכה שנוכל לקבוע עוד פגישה ולסיים אותו בעוד שבועיים. ואז תמונה כאמור.

 

נחמד, עכשיו יש לי כבר חמישה קעוקעים (ארבעה וחצי אם לדייק) ואני מחכה לעוד. 

 

ואם אנחנו מדברים קעקועים כבר אז לבינתיים אני אשים תמונה של הקעקוע הקודם שעשיתי ברגל (עשיתי אותו אצל תומר מז'ובינו)

 



 

 

 

 

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 18/9/2015 01:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TalSooch ב-18/9/2015 21:13



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)