לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

מישהו יכול להסביר לי משהו?


לפני כמה וכמה חודשים הייתה לי ולאקס מריבה, והוא התחיל לבעוט בי ולתת לי אגרופים ולירוק עלי ולקרוא לי זונה באמצע הרחוב


וזה היה נורא ומאד כעסתי עליו אז עצרתי ניידת עם היד (זה היה ברחוב קינג ג'ורג' בת"א לעיניהם של המון אנשים חארות שהסתכלו ולא עזרו)


הגשתי תלונה במשטרה והוא ישב במעצר יומיים עד שאבא שלו שיחרר אותו בערבות


הוא גם מאד השתולל בתחנה וצעק ובעט בדברים וקילל שוטרים.


 


בכל אופן מאז עבר הרבה זמן, כמובן שנפרדתי ממנו ואנחנו לא בקשר.


לפני חודשיים או יותר קיבלתי טלפון מהחוקר שאחראי על התיק והוא שאל אותי מה אני רוצה לעשות, אמרתי לו שאני לא רוצה כלום, אני לא רוצה להגיש תביעה, אני רוצה לעזוב את זה ודי,


כי אני מאמינה שהאקס שלי למד את הלקח שלו.


וכבר שהגשתי את התלונה אמרתי שוב ושוב שהוא לא צריך כלא אלא אשפוז פסיכיאטרי או טיפול רציני.


 


ועכשיו מסתבר לי ש*כן* הוגש נגדו כתב אישום והוא צריך ללכת לבית משפט בסוף החודש.


 


וזה מעצבן כי אני לא רוצה את זה, ולא ידעתי מזה. גיליתי את זה רק כי שלחתי לו הודעה בפייסבוק אתמול, לדבר על מה שהיה ממרחק של זמן. והוא ענה. והתשובה שלו הייתה קורעת לב. למרות שבמילים תמיד הוא היה נפלא. אבל מאז שנפרדנו עברו עליו דברים קשים מאד. הוא ניסה שוב להתאבד בבליעת כדורים. ופעם אחרת הוא קרא סטטוס שכתבתי לפני חודשים רבים "חשבתי שאצטרך להעמיד פנים שטוב לי בלעדיך, אבל אני לא צריכה :)" , הוא אמר לי שהוא קפץ מהחלון בחדר שלו אחרי זה (קומה שניה), בקיצור כאוס נוראי, זה כמובן לא התחיל בפרידה אלא לפני כן בשניה שהוא חזר לסמים. זאת אחת הסיבות שהדברים ביננו נגמרו ככה, הוא היה בכאוס נוראי, והרסני ובלתי נסבל לכל מי שסובב אותו.


 


אבל אני חסה עליו.


צריך להבין שלילד יש בעיות. הוא היה באשפוזים פסיכיאטרים, ובס.אמיט, בדיוק כמוני. נכון שבנוסף לכל הוא ילדותי מאד ונרקסיסט מאד, אבל גם אני הייתי כזאת עד לא כל-כך מזמן. ויום אחד קלטתי איך אני מתנהגת ועצרתי את זה. התבגרתי. חטפתי מספיק כאפות מהחיים. ואני מאמינה שזה יקרה גם לו מתישהו.


אני לא רוצה שהוא ילך לכלא.


אני חסה עליו. אני אפילו... אוהבת אותו. מאד.


 


אמא שלי אומרת שאין לי מה לעשות בנידון. שבמקרים פליליים המדינה מגישה כתב אישום ותביעה בלי קשר למה שאומר הקורבן. היא אומרת שלא יעשו לו כלום כי זאת פעם ראשונה ושרק יתנו לו על תנאי או משהו.


 


אני מקווה שהיא צודקת


מישהו מבין בזה?


אני לא רוצה שילך לכלא ולא רוצה כלום


הוא למד את הלקח שלו ואני למדתי את הלקח שלי


ואני רוצה להשאיר את זה מאחוריי

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 3/11/2015 14:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Suicide Strawberry Princess ב-2/12/2015 17:27



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)