לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

יום של


תהפוכות נפש

תחושות קיצוניות לכאן ולשם.

התרגשות. עלבון. בכי. עצבות. ותקווה.

יום סטנדרטי של גבולית סטנדרטית.

אבל בלי החתכים ובלי התקף זעם ובלי לשבור את כל הכלים. בלי בלי ובלי כבר יותר משנה. אני יכולה להתגאות בעצמי כל-כך על האופן בו התנהגתי היום. בכזאת בגרות. ואיזו התקדמות עשיתי. מי שלא רואה הוא מטומטם. מי שלא זוכר מאיפה באתי... מי שלא מאמין עד לאן אגיע... מי שאין לו סבלנות לחכות לי... אני לא צריכה אותו.

 

הייתי ביום הפתוח באונ' ת"א. אני עומדת בכל דרישות הסף ללמוד קולנוע. אני רק צריכה לגשת למבחן אמ"יר, וזו לא תהיה בעיה כי האנגלית שלי טובה מאד. אז אם שום דבר לא ישתבש בשנה"ל הבאה אלמד קולנוע. אעשה תואר בקולנוע. כיף. אהיה נורמלית וכמו כולם. אשב על הדשא בין שיעור לשיעור ואשתה קפה ואכיר חברים חדשים.

לבינתיים אני לוקחת קורס בפתוחה כדי להבין לקראת מה אני הולכת. הוא יתחיל בעוד חודש. היום פתחתי את החבילה עם חומר הלימוד והיו איזה תשעה סרטים בתוכו. חלקם ראיתי.

 אני חייבת לעבור את הקורס הזה ולא לפשל אחרת אין סיכוי בעולם שאמא שלי תעזור לי לממן את כל שכר הלימוד לתואר.

 

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 5/2/2016 23:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורנליה שדה אדומה ב-6/2/2016 01:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)