לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

אני רוצה ילד



אני רוצה ילד

אני כל כך כל כך רוצה ילד

אני לא יודעת מה עובר עלי זה התחיל בשנה האחרונה

רוצה כל כך שזה כואב בכל הגוף וכמובן אני יודעת שזה לא אפשרי ורחוק. אני לא טיפשה ומודעת להשלכות ולקושי ולכן 'מתאפקת' עד שממש אעמוד על הרגליים, והיום הזה רחוק. אבל זה כמעט מפחיד כמה שאני רוצה.

אני מעמידה פנים שאמה היא התינוק שלי לפעמים :P יום אחד יכנסו אלי לחדר וימצאו את אמה הכלבה שלי עם חיתול ואת גוגי האוגר עם חיתול פיצפון ואת לני השרקנית עם חיתול קטן ואני אשב על הרצפה ואזיל ריר ואתנדנד אחורה קדימה ואגיד 'אני רוצה תינוק אני רוצה תינוק'. אני כמעט מתביישת בכמה זה נשמע סקסיסטי אבל וול זה המצב. והי החלום שלי הוא לא להיות עקרת בית שרק מבשלת ומחליפה חיתולים. אבל ילד. ילדה. תינוק.

מוזר לי שעדיין לא שמעתי בנות גילי שמרגישות ככה. אולי זה משהו שבהפוך על הפוך כבר לא בסדר להגיד כאישה מודרנית וחזקה ועצמאית. אולי אני באמת קצת צעירה. או אולי בתוך כל ההוויי התל-אביבי מסביב אנשים עסוקים מדי באיזה בירה מגניב לשתות. וכנראה שבאמת באמת לא כל האנשים מכוונים לשם והם רוצים דברים אחרים וזה בסדר.

נו טוב. זה עוד יבוא בעזרת השם.

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 6/2/2016 21:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית קיין ב-7/2/2016 14:50



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)