לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

בוקר טוב


לפני שבוע דיברתי בכלליות עם אמא שלי על זה שנוריד קצת מהלמוג'ין (מייצב מצב רוח) אבל לא ידעתי שהיא אשכרה התחילה לשים לי בקלמר-תרופות מינון נמוך יותר לפני כשבוע - ורק היום שאלתי אותה אם באמת היא הורידה במינון והיא אמרה לי שכן, ושהיא חשבה שידעתי.


(אגב הסיבה שאמא שלי עדיין שמה לי תרופות בקלמר למרות שאני בת 25 היא חלקית אשמתי וחלקית אשמתה, היא לא סומכת עלי עם הכדורים ולכן נועלת אותם בארון ומסדרת לי בקלמר למרות שהמון המון זמן אני בסדר ונורמלית).


ANYHOW היום הבנתי שאני כבר שבוע על מינון קצת יותר נמוך של הלמוג'ין ופתאום הכל הסתדר לי.


בשבוע האחרון היה לי טלטלות רגשיות, ומצבי רוח שהתחלפו כמה וכמה פעמים ביום, ממש כמו פעם, כשהייתי לוקחת טגרטול ולא למוג'ין (הטגרטול לא השפיע עלי בכלל). ושמעו, זה מרגיש טוב. אני מרגישה שחזרתי לעצמי. נכון שזה מעייף כשמצבי הרוח מתחלפים, וכשאני בדאון זה נוראי... אבל בגדול... אני מרגישה שחזר כל הצד הזה שלי שכבר התגעגעתי אליו - הצד שמרגיש ואינו זומבי. הצד המתרגש, התוסס, האנרגטי, הקופצני, המדבר בלי סוף. וזה חלק ממני. והתגעגעתי לזה.


אני חושבת שרק אנשים שנוטלים כדורים פסיכיאטרים יודעים מה זה להרגיש כמו זומבי נטול רגשות. רדום. משועמם. ואני לא רוצה לחזור לשם.


 


אמא שלי אומרת שזה לא עושה לי טוב ושאני יורדת מהפסים לפי דעתה, ושזה רק משינוי קטנטן במינון, אבל שיכנעתי אותה שזה בסדר והיא אמרה שאני ילדה גדולה ושאני אחליט מה טוב לי. אז אני אנסה להמשיך להוריד ונראה מה יקרה. אני מרגישה כאילו התעוררתי משינה של שנה שלמה וזה מרגיש נפלא.

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 13/2/2016 00:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גבר חרא ב-15/2/2016 14:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)