לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

אני רוצה ילד


אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

אני רוצה ילד

 

 

לא יודעת מה נכנס בי

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 29/3/2016 00:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורנליה שדה אדומה ב-29/3/2016 00:49
 



מזמן לא הייתי מסוממת


משום נדמה לי שאולי זה עשוי לסדר לי קצת את הראש

(או שמא לבלגן אותו אפילו יותר),

ובכל זאת יש בי געגועים למצב של שינוי תודעה.

 

בינתיים יותר סאחית מסאחית

 

 

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 25/3/2016 20:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יכולה לשאת יותר


נכון לרגע זה אני לא יכולה לשאת יותר את כל הכאב ואת כל הריקנות


ממשיכה לחיות מתוך תקווה שמחר אצליח להיות שוב אפאתית, קבורה בדיסוסאציה שתעלים מעיניי את המציאות הבלתי-נסבלת הזאת. האמת שאני כותבת על תקווה רק כדי שלא להדאיג. ובאמת אין מה לדאוג. אני כבר לא עושה לעצמי כלום, כי אני יודעת שזה ישאיר משפחה מרוסקת, נמאס לי להכאיב להם ולגרור אותם לתהום שלי. אני חייבת להבין שהברירה היחידה שניצבת בפניי היא להישאר בתהום הזאת לבד, מתוך חסד אל כל אהוביי, שמגיע להם לראות אור שמש, שיש להם היכולת לראות אותה, גם אם לי אין - זה הגורל שלי, זאת המחלה שלי ואין לה מזור. אני חולת צער ועלי ללמוד לחיות עם המחלה שלי לבד.


הניתוק הנוראי הזה שנחת עלי לפני שנתיים מציל אותי מעצמי, מהדיכאון העמוק שאני שרויה בו כבר יותר מדי זמן.


אם לא הייתי כל-כך שמנה לפחות היה לי אומץ לצאת מהבית. לקיים חיי חברה. להסתכל במראה. עכשיו אין לי כלום


כלום


העיקר להעמיד פנים שאני בסדר וכמעט ליפול בפח בעצמי


שום דבר לא בסדר


כלום

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 24/3/2016 22:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 36605 ב-29/3/2016 00:00
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)