לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

עכשיו מבינה.


"חשבתי עליך הרבה מאותו הערב. את לא יוצאת לי מהראש. כאילו אני רואה אותך מולי כל הזמן. את העיניים שלך והמבט שלך. את ממש מיוחדת."


 


עכשיו מבינה איזו טעות אני עושה.


הבדידות האיומה גוררת אותי אל תוך פגישות עם גברים שאין לי עניין אמיתי בהם. אני מעולם לא נתתי לזה הגדרה רומנטית, אבל הם יוצאים מנקודת הנחה שזה מה שזה. וכשמישהו נקשר אלי אני מבינה כמה זה בעייתי ולא הוגן מצידי להמשיך ולהשלות אותם, בין אם אני מתכוונת לכך או שלא. הרי לא יהיה כלום - לא איתו, ולא עם אחרים. אין לי עניין אמיתי בהם. לא מנטלי ולא פיזי. אני בסך-הכל רוצה מישהו לבלות איתו. מישהו אנושי להרגיש לידי. לדמיין שאני קיימת. שיש לי חיים נורמטיבים. חיי חברה.


אני כנראה אצטרך לקבל את הבדידות ולהשלים עם העובדה שחיי חברה כבר לא יהיו לי, כי להמשיך לצאת עם גברים מתוך תקווה שהקשר ישאר אפלטוני זה חסר טעם ונידון לכישלון מראש, כישלון שעולה להם במחיר רגשי שהם לא צריכים לשלם בגלל שאני דואגת רק לעצמי.


אני לא יכולה להיפגש עם גברים, לא לתת להם לנשק אותי, לא לתת להם לקנות לי משקאות, שום דבר מזה. אני אחתוך את הקשר עם ו', ואת הקשר עם מ', אולי גם את הקשר עם א'. ואקבל את הבדידות.


 

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 25/4/2015 15:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אותיות ב-25/4/2015 18:03
 



זה המצב


אתמול יצאתי עם גבר בן 40 שמתנהג כמו ילד בן 3

היום יוצאת עם סטודנט לקולנוע עם אופי אחר לגמרי משלי, שקט, מנומס

 

או במילים אחרות, חזרתי לדפוס הזה של "אין לי חברות אז אני יוצאת עם גברים שאין לי עניין בהם". היום, בניגוד לפעם, אני לפחות לא שוכבת איתם, אבל לפעמים הם רוצים ומנסים וזה סתם מעיק. ואני יוצאת איתם, מחוסר ברירה. כשהיה לי את חנן אז היה לי את חנן. עכשיו לבד.

 

בדידות, לא מרגישה שייכת לכלום

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 23/4/2015 16:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ob5cur3d ב-23/4/2015 17:34
 



אולי מחר בערב זה יעבור


נזכרתי בהתקף החרדה הראשון שהיה לי בגיל 16.
זה היה התקף קלסטרופובי במובן הרוחני של הביטוי - מי ידע שזה בכלל אפשרי. הרגשתי שהנשמה שלי כלואה בתוך הגוף שלי, שלראשונה נראה לי זר ולא שייך. גוף שמאותו היום הפך לעול, למעמסה, למשהו מזוהם שלא שייך לי, שנכפה עלי וכולא אותי וכובל אותי ארצה. אם או בלי קשר, הפרעת האכילה התפרצה ממש מעט אחרי זה.
ואז גם החלו הניתוק הדיסוסציאטיבים הראשונים. אני זוכרת את ההתקף הראשון שלי, כיתה י', צהריים, בדרך הביתה מבית הספר, ברחוב שמוביל למכולת בצהלה.
אז בכלל לא ידעתי שיש לזה שם, או שההתקף הזה ישאיר בי חותם לנצח ושזה רק האירוע הראשון ברצף של קיום מכביד ומעיק וסוריאלסטי באופן הקשה של המילה.
לשני ההתקפים הללו לא קדם שום אירוע מיוחד. זה קרה סתם. דברים קורים סתם. גם דברים איומים. בעיקר דברים איומים, סתם כך הם קורים.

 

 

כבר מראשית הערב הזה, שמתי לב שהאוויר היום כבד ומחניק על אף משבי הרוח הקרירים. הדמעות נתקעו לי בארובות העיניים. כשזה קורה המחנק בגרון מתגבר והעיניים מתחילות לשרוף ולגרד לי. נקודה מעניינת - אני כבר כמעט ולא בוכה בחודשים האחרונים. גם כשרוצה, לא כל-כך מצליחה.

 

חבל שאי אפשר להכניס אצבע ולהקיא את כל הכאב והזעם החוצה
.
חיים בצל המוות הם לא חיים
כל המילים ריקות לנוכח המציאות המסויטת

.

אולי מחר בערב זה יעבור

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 21/4/2015 22:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורנליה שדה אדומה ב-22/4/2015 12:21
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)