לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הודעות על פטירתה של


למות כל יום מחדש

Avatarכינוי:  קורנליה שדה אדומה

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

ערפל


אין לי בעיות בראייה ולא ברגש. הערפל הוא שמקשה עלי לתקשר אתכם.

מהערפל הזה נובע קצר תמידי בתקשורת. קצר שמחבל ביכולת שלי לצאת החוצה, וביכולת של החוץ להיכנס אלי.

כי ערפל חוצץ ביני לביניכם. ביני לבין כולם. וכל המילים שבעולם לא יוכלו לשנות את זה.

עוטף אותי ערפל שכולא בתוכו כל יכולת לתקשר, להרגיש, להרגיש באמת. לאהוב, להיות נאהבת. לחוש ביטחון, לחוש ממשיות. לקבל תחושה של מציאות. של ביחד.

ישנו ערפל שלא מאפשר לחבק או לגעת. ערפל שכופה עלי בדידות איומה.

תחושת העצמי שלי מפוררת.

זהות עצמית לא יכולה להיבנות אם אין אינטרקציה עם החוץ, עם החברה. היא לא יכולה להיבנות בתוך עצמה. היא צריכה להתקיים בתוך חברה אנושית, בתוך אינטרקציה רציפה. שאין לי. כי אני בודדה. אין דרך החוצה, אין דרך פנימה.
משהו תמיד אובד באמצע הדרך. נעלם. נמוג. ויוצר תסכול גדול בשני הצדדים.

אני לבד - אני משוגעת - אבל כותנת המשוגעים שלי היא ערפל שהוא משתק, כובל, הוא מעמעם את הכל. גם את הרגש. את תחושת המציאות.

 

כלואה בתוך עצמי

רוצה לצאת החוצה

 

חרדה קיומית. שוב, תמיד, חרדה קיומית.
ניתן לפתור אותה רק באמצעות קהות חושים מכוונת למחצה.

(מעמידה פנים שיש לי כאן בחירה.) 

 

 

"Your own body is a phantom, one that your brain temporarily constructed purely for convenience"

 

 

 

 

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 31/8/2015 02:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין אהבה


החיים האלה מטופשים וחסרי היגיון, אין צדק קוסמי, יש כיליון קוסמי, יש חדלון תמידי של האהבה, שמכוון אלינו מלמעלה, שמכוון אלי בזרקור גדול של חושך... עכשיו תורי לאהוב אותך בלי תכלית, עכשיו תורך להיות עיוורת אלי. אהבות אמת אף פעם לא נפגשות. הן מתקיימות קרוב אבל רחוק, תמיד קרוב, תמיד רחוק. מתקיימות על רצף אחר של זמן ומרחב, ביקומים מקבילים, ישרים מקבילים שלא נפגשים אף-פעם.

 

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 30/8/2015 01:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת את כולכם


אני שונאת את כולם
ואני שונאת את עצמי


שונאת כל-כך




אבל בתוך כל זה
נדמה לי שאני אוהבת אותך.


 


זה לא מתאים עכשיו


לכי מכאן

נכתב על ידי קורנליה שדה אדומה , 29/8/2015 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורנליה שדה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורנליה שדה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)