לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  The Optimist

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

Freedom


לפני שבוע, כשסיימתי את השנה לא הרגיש לי כמו חופש כי עוד היו בגרויות לפני, אבל עכשיו אחרי שסיימתי עם כולן אני יכולה להגיד שהתחיל החופש רשמית ואיתו מתחילים כל הדברים שתכננתי לעשות. אמנם הם לא מיוחדים יותר מדי אבל אני בהחלט הולכת לנצל את החופש הזה, כמו שניצלתי כל רגע ורגע בשנה הזו.

לסכם את השנה בכמה משפטים בודדים יהיה קשה, כי זה הרבה מאוד חוויות וזיכרונות שמתלכדים יחד ויוצרים את כל תקופת הזמן הזו של שנת הלימודים האחרונה. זו הייתה בין התקופות הטובות שלי, ואולי אפילו השנה הכי טובה שלי עד כה. 
היו לי חברים מדהימים לאורך כל הדרך, חלקם וותיקים משנים קודמות וחלקם כאלו שרק השנה הכרתי והתחברתי אליהם אף יותר מאשר אל אלו הוותיקים יותר. היו לי המון עיסוקים ותחביבים, וביניהם התנדבות שנתנה לי סיפוק גדול ותפסה חלק משמעותי בסדר היום שלי (ולא רק בגלל הזמן שהשקעתי בזה מוציא לשון). כמובן שאי אפשר שלא לציין את הלימודים, שהיו די קלים ואפשר להגיד קלים לגמרי ביחס לשנה הבאה, שאני יודעת שמחכה לי בה עומס נוראי מבחינת הלימודים, השעות והבגרויות, אבל סיימתי את כיתה י' בהצטיינות ועם ממוצע מעולה, גרמתי לאנשים החשובים בחיי להתגאות בי, וגם אפילו לעצמי.

למדתי בתקופה הזו כ"כ הרבה, לא רק בלימודים עצמם מן הסתם, אלא גם עליי ועל הסביבה שלי, על החברה בכלל. התגלו לי הרבה תובנות חדשות שעזרו לי להתמודד עם הכל בקלות ובזכותן הבנתי גם דברים אחרים. 
השנה הזו הייתה באמת נפלאה מכל הבחינות ואני יכולה להצביע על דבר אחד שהיה העיקר בה עבורי והוא הגישה. לכל דבר או לכל בן אדם יש לנו גישות שונות של התנהגות, לחלקנו לפחות (יש כאלו שנשארים עם אותה הגישה כלפי הכל וכלפי כולם). הגישה אומרת הרבה לדעתי, זה איך אתה מתאים את עצמך לסביבה- אתה יכול להיות שלילי כל הזמן ולהתנגד למה שאומרים לך או למה שקורה, לקחת כל דבר קטן כנגדך ולהתעצבן ממה שמפריע לך, אבל מצד שני אתה יכול לקחת את זה בקלילות ולחשוב איך אתה מסתדר עם המצב בכוחות עצמך ומתאים את מה שיש לך לזה, גם אם יש משהו שמונע ממך לעשות משהו מסוים או מישהו שמתנגד למה שאתה עושה או אומר, ולעשות את זה בדרך הכי טובה וקלילה, בלי להתעמק בכל הדברים השליליים יותר מדי.
לגישה שלנו יש משמעות גדולה בהרבה מקרים שונים, בגלל זה די חשוב לדעת מה הגישה שלנו, לשים לב להתנהגות וליחס שאנחנו מראים כלפי חוץ, ולדעת איך להתמודד עם כל דבר בדרך הכי טובה.


אז כנראה שהצלחתי לסכם את השנה בכל זאת, למרות שיש עוד כ"כ הרבה דברים שלא ציינתי כאן לגביה, אבל זו בהחלט הייתה שנה נהדרת, ואני מקווה שהשנה הבאה תהיה כמו זו ואפילו טובה יותר.
עכשיו נותר רק לקוות שהחופש לא יעבור מהר מדי, ושינוצל היטב קול אז שיהיה חופש כיף ומועיל לכולם!


  


תודה לקוראים,
אנה. 
נכתב על ידי The Optimist , 27/6/2014 12:35  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Optimist אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Optimist ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)