לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

be myself


הייתי "עוד אחת עם משהו להגיד" והחלפתי כתובת.

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  kooki koko

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

ביי.


אני עוברת לבלוגר.

פשוט שם יותר נוח ..

אני מקווה שהבלוגים שאני אוהבת יעקבו גם אחרי הבלוג בבלוגר, כי אני אעקוב אחרי שלכם.. :)

הכתובת היא- bemyself.bloger.co.il

 

אוהבת,

מסכה שכמותי.

נכתב על ידי , 5/10/2013 10:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר שכתבתי- עננים.


עננים.

עננים אפורים, עננים כהים.

עננים לבנים, עננים בהירים.

עננים. לבד הם.

בדד בשמים.

עננים. בחורף מטירים עלינו את טיפות המים.

לפעמים אני חושבת,

מהו תפקידם?

את זה הם לא ידעו עוד לעולם..

 



נכתב על ידי , 4/10/2013 18:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוגר


אני שוקלת להעביר את הבלוג לבלוגר.

בלוגר פשוט יותר נוח מישרא. 

ההתלבטות קשה, כי יש כאן המון בלוגרים מהאהובים עליי, אבל גם שם :-/

 

והיום יש מסיבת יומולדת לאחותי (גיל 6) ואני אחראית על להכין דיסק שירים (חיחיחי) :P

 

ביי :*

 

נ.ב. אני אעלה היום או מחר-

1. פוסט על יומולדת של "חברה".

2. שיר שכתבתי בשיעור.

 

יש למה לצפות :)

נכתב על ידי , 4/10/2013 13:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתגר 30 יום - יום 15


הבלוגים המועדפים עלי בטאמבלר. אין לי טאמבלר , אז אני אעשה על בלוגים בישראבלוג ובבלוגר.

 

ארבעה בלוגים מבלוגר-

הראשון- הבלוג של גלוריה.

השני- הבלוג של טום.

השלישי- הבלוג של כוכב באפלה.

הרביעי- הבלוג של מנגה.

 

ועכשיו נעבור לארבעה בלוגים מישרא-

הראשון

השני

השלישי

הרביעי

*הייתי כותבת את הבלוג של א', אבל עדיין אין לי גישה אליו (רמז. רמז.)! ><

נכתב על ידי , 4/10/2013 13:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשיעור אנגלית


היום בשיעור אנגלית נתנו לנו משימה על קווין.

הראו לנו סרטון של השיר (ווי אר דה צ'מפיונס) עם המילים והיה כזה no time for losers (שורה בשיר) והראו ברקע תמונה של ג'סטין. זה עוד היה מצחיק. השורה חזרה ושמו תמונה של טוקיו הוטל.

ומתוך אינסטיקנט, בלי לחשוב בכלל, התחלתי לצעוק על המורה "לא! זה לא נכון! אמא שלהם לוזרים! אתם לא תגידו כלום על ביל! או על טום! או על גיאורג! או גוסטב!! תסתמו ת'פה שלכם!" והתעצבנתי ממש על המורה. כבר אמרתי שאסור לעצבן אותי כשאני במחזור?

והממ... היא לא חזרה יותר לחלק הזה בשיר ;)

 

ואז חזרתי הביתה וגיליתי על המיטה מתנה מההורים שלי (סבון קצף וקרם גוף קצץ מלאלין) וחבילת פדים עם ברכה מאמא. וזה היה ממש נחמד (חוץ מזה שאני לא מבינה למה חוגגים את זה. זה כואב. ומסבך את החיים. למה אני צריכה כל הזמן לחשוב על "רגע, מתי צריך להחליף פד?" ).

 

וכרגע אני עצבנית כי אמא מרשה לי להתאפר *רק* לימי הולדת של חברות. 

וכואב לי.

ואני מתלוננת המון, אז אני מקווה שתסבלו אותי.

 

מסכה שכמותי.

נכתב על ידי , 3/10/2013 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתי תבין כבר שאני לא יפה?


ושוב, א' מנסה לשכנע אותי שאני יפה.

אני אומרת לך א -אם אתה קורא את זה בכלל- אני לא יפה. 

תשלים עם זה כבר!

אני לא יפה.

אני מתאפרת כל עוד אני רק יכולה. כי זה מסתיר קצת. כי זה יפה יותר.

כבר סגרנו שאני מתנהגת *כמוני* רק מהשנה הבאה, נכון?

יופי.

 

אני מקווה שהבהרתי את עצמי.

נכתב על ידי , 3/10/2013 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי שלי :)


החלפתי כתובות בלוגים עם מישהי מהכיתה (אל תדאגו, אני לא אחליף כתובת שוב. אני סומכת עליה.) 

אז.... היי לך!

אני אקרא לה........ מנגה.

כולם תגידו שלום למנגה! :)

נכתב על ידי , 2/10/2013 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז זה לא דיכאון!


נכון שבפוסט הקודם חשבתי שאני בדיכאון?

אז אני לא :)

זה פשוט פי אם אס !

הייתי בבצפר היום והלכתי לשירותים וגיליתי שאני במחזור.

וכואב לי.

 

נכתב על ידי , 2/10/2013 14:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאון..?


אני מפחדת שאני בדיכאון (המחלה).

קראתי קצת באינטרנט ויש לי הרבה תסמינים של זה (אם לא את כולם).

זה מפחיד.

 

נכתב על ידי , 1/10/2013 22:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





871
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסכה שכמותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסכה שכמותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)