לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stay Awake.


!My heart is broken ,Sweet sleep, my dark angel Deliver us from sorrow's hold - Over my heart

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

משאלות מוות קטנות.


אני רוצה לצרוח, 
להעלים את עצמי
ומכל הבעיות לברוח
לים של חרטה.

אני רוצה לחלום,
חלומות קטנים,
שיזכירו לעצמי
שאני עדיין בחיים.

אני רוצה לחייך,
להתעלם מאחרים,
להיות מאושרת
לא לחיות
חיים מזויפים.

אני רוצה להאמין,
שיש עוד תקווה
שלא נשאבתי
לתהום העמוקה.

אני רוצה לנוח,
שינה שתיקח 
אותי לנצח,
אשר בוער
בלבי כבר שנים.
נכתב על ידי , 13/1/2014 21:17   בקטגוריות סיפורים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפר החלומות.


אני מתהלכת ברחוב שעשוי מחלומות שנשברו, חלומות שנספו בסערה של כאב, וסבל. 
פריטים רבים נחים סביבי, צצים בכל פינה. עולה באפי ריח צרוב של פיח, ריקבון. אני מעקמת את אפי בגועל, ומחמיצה פניי. אך ממשיכה ללכת.
עיניי מגלות זר פרחים נבול בצד הדרך, מדיף ריח של עצב. רגלי מורמת ובועטת בזר הפרחים שנשרו, ברגע שנעלי פגעה בזר, הוא התמוסס לאבק, אשר נישא עם הרוח המצחקקת של רוחות אשר השתחררו מכאב אין סופי.
כף ידי חפנה את המועט שנותר מאפר הפרחים, נשיפה קצרה מפי העיפה את כל האפר הרחק. חיוך ערמומי נוצר על פניי.
הסתובבתי על עקביי, ופניתי בחזרה לדרך, אך גיליתי דבר משונה. כל החפצים השבורים, אשר הזכירו עבר עצוב ומלא צלקות - נעלמו כליל. רק חפץ אחד היה מונח על הרצפה, מול רגליי, כלגלוג.
שעון כיס עשוי זהב, שבור ושרוט, מחוגיו אינם נעים בכיוון הרגיל, הם זזים נגד כיוון השעון. 
כרובוט, ידי נשלחה אל שעון הזהב, חיוכי הפך חיוך שלו ועדין, בעיניי נראה ניצוץ תקווה מחודש. ברגע שעורי החשוף והחי נגע בשעון הזהב, התפורר הוא לאפר מנצנץ. צחוק מלגלג נשמע באוויר, וכל גופי התקשח בבת אחת. 
"נכשלת, שוב." קול הרעים מעליי.
באותו רגע שפיותי חזרה אליי, בהיתי באפר בחוסר אונים, חלומי לחזור לעברי, גדול יותר מחלומי לחיות. 
וכך שברתי את תקוותיי, והעבר נשאר חלום מנופץ שלעולם לא יתגשם. עוד צנצנת זכוכית לרחוב של רסיסי זכוכיות, שברי החלומות.


נכתב על ידי , 4/1/2014 22:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





513
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSome Monster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Some Monster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)