לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

אופטימיות.


מכיוון שהבלוג הזה מייצג רק חלק קטן מהחיים שלי אני לא ארחיב יותר מידי על השנה הזאת. סה"כ היא הייתה טובה ולא עולה לי כרגע יום או חוויה שהייתי רוצה למחוק מהזכרון. היה לי טוב, לפעמים היה לי רע, אבל 2013 הייתה מגניבה קול

 

עכשיו, אם להסתכל על השנה נטו מבחינת גברים, יחסים וסקס אז המצב כבר שונה. חשבתי שהשנה אולי אמצא לי מישהו שאפשר יהיה להיות איתו במערכת יחסים נורמלית אבל כנראה עוד לא הגיע זמני. השנה התחילה בזה שניתקתי קשר עם מישהו ונגמרה בסטוץ שיכור. באמצע היה מישהו שאיכזב אותי ואין לי שום רגש חיובי כלפיו, המשיך בסקס מדהים עם מישהו שלא הייתה לי אפשרות לצאת איתו בכלל וקאמבקים של כל מיני בחורים שנזכרו בי פתאום אבל לא רציתי איתם שום קשר. סיכום: total fiasco. לפחות היה סקס.

 

לזכור לשנה הבאה:

*לשים לב לדגלים אדומים מההתחלה.

*ליישם את מה שלמדתי השנה.

*לא לתת יותר מידי צ'אנסים לבן אדם אחד.

*להמשיך להיות ילדה טובה ולהבדיל בין סקס לרגש (למרות שרגש אין לי 90% מהזמן אז לא קשה).

*טוב לי גם לבד, כל השאר זה רק בונוס.

 

אבל כל זה זה רק חלקיק קטן. הרבה יותר חשוב לי ב-2014 להיות בקשר טוב עם חברים ומשפחה, להצליח בעבודה/לימודים, להיות בת וחברה טובה בשביל האנשים שחשובים לי, להאמין בעצמי ואף פעם לא לאבד תקווה שהכל יהיה בסדר.

 

שלכולם תהיה שנה טובה מלאה בחוויות וריגושים מהסוג הטוב.


נכתב על ידי , 28/12/2013 22:29  
הקטע משוייך לנושא החם: welcome 2014
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsuggar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על suggar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)