לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

אני מוותרת על פורנו.


וזאת ההחלטה שלי לשנת 2014. האמת אני יודעת שיש מן טרנד חדש כזה לא לצפות בפורנו בגלל הזכויות של השחקניות ומעמד הנשים אבל אני לא עומדת להתיפייף פה כי באמת שאף פעם לא חשבתי על זה. כשאני מסתכלת על התחת של אלכסיס טקסס הדבר האחרון שעולה לי בראש זה מה היא מרגישה.

 

האמת? זה פשוט נהיה משעמם. אחרי שנים של סרטונים ואתרים וסרטים זה כבר לא משפיע עליי כמו פעם. רגע אחד את מתבגרת שרואה סרטון של 2 בחורות נוגעות אחת בשנייה וחושבת שזה הדבר הכי סקסי ומחרמן בעולם ורגע שני את מוצאת את עצמך רואה חצי שעה של בחורה בהארדקור גאנג באנג עם 15 גברים באיזה קרקס נטוש בהרי פפואה גינאה החדשה. וזה אפילו לא מרגש. 

 

חוץ מזה, זה מרחיק אותי מהגוף שלי. הרי כשאני עושה סקס אף אחד מסדר לי תאורה, מורח עליי קילוגרמים של מייקאפ ושמן וכל שאר הפרוצדורות. אני מסתכלת על כל מיני בחורות במקום ללמוד יותר על הגוף שלי, במקום לשים הלבשה תחתונה סקסית ולהפעיל את הדימיות ולשקוע בפנטזיות משלי.

בטוחה ב-100% שזה יגרום לי ליותר הנאה. 

 

may you have a sexy year

נכתב על ידי , 30/12/2013 00:01  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsuggar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על suggar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)