לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  Special♥

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

10/2013

התגעגעתי :|


טוב אז אומנם רק פתחתי את הבלוג וכבר הספקתי להיעלם , 
האמת שהיו המון פעמים שנורא רציתי ליכתוב ,
ידעתי גם מה פשוט לא יכולתי ,

גם זאת תקופה די עמוסה וגם עד שכבר לא , לא יכלתי כי המחשב שלי בסלון ,
באסה הא ? אז עכשיו שהבית ריק אני מנצלת אתזה ,
האמת שאני ביכלל כמעט לא נוגעת במחשב  מכורהההה לאייפוון שלי ,
בכל מיקרה אני מקווה שקראתם ביכלל כי אין לי מושג בשיט איך בודקים כמה צפיות היו נבוך 

אז ככה , יוצא לי לחשוב עליו הרבה לאחרונה .... האקס שלי :(

זה די טרגי שכבר עברה חצי שנה ואני עדיין מרגישה שזה קרה ליפני שבועיים , 
ודי נימאס לי מיזה האמת ,
יכול להיות שזה לא עובר לי כי אני לא מהאלה שמתחילים איתם כל שני וחמישי  

או מתחילה קטע עם מישו חדש כל שבוע ( כמו חברות שלי למשל )

אז אין לי סיבה לישכוח , 

ונישבר לי ובאלי לעבור הלאה אבל זה פשוט לא קורה .

טוב אז אני יספר מה הסיפור ? אני יצא כזאת פתטיתתתתתתת !!!
אז האמת שחיי האהבה שלי התחילו כבר מכיתה ב' חחחח ,

אני לא זוכרת את עצמי בשום תקופה בחיים שלי שלא הייתי מאוהבת , תמיד הייתי מאוהבת

אהבה כואבת , סוג של חד צדדית ותמיד לצערי נורא טוטאלית .
ואז הוא הגיע , ליפני חצי שנה , כיתה י' פעם ראשונה עצוב לא ?
הכרנו במשו של התנועה , האמת שהוא גר ליידי פשוט בחיים לא נפגשנו , מצחיק לא ?
בכל זאת באותו היום הוא נידבק אליי ולא שיחרר לרגע , בהתחלה הוא היה מציק ,
גם הכי לא הטעם שלי , היו גם המון המון עקיצות , ממנו אליי ובעיקר מימני אליו 
אבל בסוף היום , לילההה , עייפות  ועצבים עברתי מליד חברה שלי למושב יותר
קדימה באוטובוס שהיה ריק , הייתי עצבנית ורציתי שקט , במיקרה זה היה מושב לפניו ,
פיתאום אני מרגישה יד מלטפת לי את השיער לרגע באתי להעיר לו אבל זה היה פשוט נעים ,
אחרי כמה דקות הוא בא לשבת ליידי , מפה לשם ישבנו , נסיעה ארוכה , הוא לאט לאט
ניפתח , נישען , שם עליי יד , שם עליי ראש שמענו שירים הכל טוב ויפה ואזזזזזזזזזזז הייתה
סיטואציה והוא התקרב אליי רצחחחח ובחוסר טקט מושלם הוא אומר לי ישלנו מומנט
לנשיקה , הוא בא לנשק אותי ודי היסתובבתי , האמת שרציתי אבל פחדתי , בחיים
לא היתנשקתי , קיצררר הוא לא ויתר ובסוף אמרתי לו והוא הגיב הכי חמוד בעולם
" בסדר אין יותר רומנטי משגבר מלמד את האישה שלו להתנשק "
בסוף זה קרה , האמיץ הזה גם דחף לשון בשיא החוצפה !!!
תאמת שזה היה נוראיייייייי ואחרי זה אמרתי שאני לא רוצה יותר להיתנשק אף פעם חחח

קיצר ירדנו בסוף של העולם , הוא לויה אותי עד הבית והלך לשלו ( איזה שעה הליכה
אבל עזבו ) בדרך לבית שלי הוא התחיל לדבר " חברה שלי " " חבר שלך " וואלה נילחצתי ,

היתנשקנו שוב ליד הבית שלי , איכסססססססס , ו2 דקות אחרי שעליתי הוא כבר
היתקשר אליי 
באמת שדי כעסתי על עצמי כי הרגשתי זונה , אמרתי לעצמי איך את
מיתנשקת עם מישהו שעכשיו הכרת ? 
קיצור נהיינו ביחד , היה קשר מסובך ,
המון ריבים ועצבים ( אאי גם די קשה שחושבים עלזה )

חחחח תיתפלאו גם מהנשיקות למדתי להנות , אולי אפילו יותר מימנוקריצה

אהבתי אותו ברמת שבאמת לא ידעתי שאני יכולה להאהוב .

בסופו של דבר אחריי חודש + ביחד גיליתי שהוא בוגד בי . ז"א לא בוגד בי בוגד איתי ,
הוא התחיל לצאת איתי אחריי שבועיים שהוא כבר יצא עם מישהי 

והוא יצא עם שתינו במקביל , היא הייתה מעיר אחרת אז כניראה שהייתי פיתרון לגעגוע ,
ראיתי אותם מתשקים מול הפרצוף שלי ( הרגע הכי נוראי בחיי )
והוא עדיין המשיך להכחיש תבגידה . 
אז עברה איזה חצי שנה מאז ,
וזה מצחיק כי שוב כמעט ולא ראיתי אותו למרות שהוא גר נורא קרוב ,

אני די שונאת אותו אבל עדיין כואב לי , על הפנים נכון ???

אני כן מתגעגעת לשיחות , לאני אוהב אותך , שהוא היה שר לי ,  
לנשיקותתת ולרגעים איתו ובאלי למות מיזה !!!

אני יודעת שיותר כואב לי מאנשים רגילים גם כי אני טו מאץ רגישה , 

גם כי תמיד הייתה לי תבעיה לשחרר , והכי נוראאאאאא
כי הוא היה הנשיקה הראשונה , החבר הראשון ( ולא זה בכיתה ד' לא נחשב )
והגבר הראשון שהכנסתי הביתה . 

בכל מיקרה הייתי צריכה ליפרוק אתזה , ממש חפרתי אבל תיסלחו לי , 
ואמן אם מישהו קורא אתזה ביכלל שיגיד לי איך רואים צפיות פה , 
לאב יו ♥
 

 

נכתב על ידי Special&#9829; , 20/10/2013 15:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpecial&#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Special&#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)