לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Parallel Dimension


מחזיקה חזק חזק ומנסה לשווא לא להסחף

Avatarכינוי:  TheHuntress

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

משחקים במיטת האוהבים


טוב לי איתך.

 

אתה מסיט את השער שלי הצידה ומנשק את הכתף

אני נשענת עליך,מרגישה את הבטן שלך מאוחרי

ומניחה את הראש שלי על החזה שלך ומסתכלת למעלה,פוגשת את מבטך.
אני רואה משהו בוער לך בעיניים, מציט אותי גם.

אתה לוקח את הידיים שלי אל תוך הכפות הגדולות שלך ונשכב אחרונית.

כול כך טוב לי איתך,

אבל שנינו יודעים שנצטרך לקום ממיטת האוהבים הזו בקרוב.


ועם המחשבה הזאת בפתאומיות, אני קמה ומתהפכת ככה שהפנים שלי מולך, מחזיקה את משקל גופי עם ידי משני צידי הכרית.

אתה נראה קצת מופתע ואז בשניה ההפתעה כמעט נמסה מתוך פניך וכול מה שנשאר זה חיוך.

החיוך שלך תמיד נראה לי רעב במקצת, ואני חולה על זה.

 

אני מתכופפת לאט ומנשקת לך את השפתיים, נשיקה קטנה ומגרה.נשארת על השפה התחתונה שלך ומושכת אותה קצת מעלה.

מתכופפת פעם שניה ומנשקת שוב, קצת עמוק יותר. רק קצת.

אתה אוהב לראות אותי גוהרת מעליך, לוקחת לך את השליטה במצב.

אבל כמה שאתה אוהב לראות אותי משחקת איתך, אתה אוהב לשחק איתי עוד יותר.

במיוחד כשאני מדליקה אותך ומסתכלת עליך ככה.

 

כשאני מתקרבת אליך לפעם שלישית, אתה מרים את עצמך ומקפיץ אותי ,ככה אני יושבת עליך, רגלי סביבך

ואני חופנת את השער שלך מאחור, רוצה אותך קרוב יותר

ועכשיו הנשיקה מבעירה כול חלקיק בגופי.


תורך להשתלט עלי, כמו שאני אוהבת.

אתה קם על הברכיים וזורק אותי אחורה על המיטה.

 אני כמו תמיד מחייכת ונושכת את שפתי בהתרגשות בזמן שאתה בוהה בי מלמעלה

 

המשך...אולי יבוא.



נכתב על ידי TheHuntress , 7/11/2013 14:16   בקטגוריות חטא, מיניות, תשוקה, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TheHuntress ב-14/11/2013 03:46




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheHuntress אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheHuntress ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)