לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dust in the wind


Nothing lasts forever..

כינוי:  mrs.understood

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

נשימה


התרגלתי לישון לידו
הייתי שומעת את הקצב של הנשימות שלו בלילה
וככה הייתי יודעת איך לנשום
ועכשיו הוא הלך
המיטה שלי ריקה 
ופתאום כשהוא הלך שכחתי איך לנשום..
זה נראה כל כך מטומטם, נשימה זה פעולה בלתי רצונית
אתה פשוט נושם, כי אתה חי..
אבל הוא הלך והמיטה ריקה ואני לא מרגישה כאילו אני חיה ואני לא חושבת שאני נושמת יותר
הרוח בחוץ מרעידה את כל החלונות בבית ואני מחפשת קצב חדש לנשימה.
נכתב על ידי mrs.understood , 3/1/2016 10:45   בקטגוריות חרדות, סיפורים קצרים, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: 2016 התחילה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.understood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.understood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)