לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dust in the wind


Nothing lasts forever..

כינוי:  mrs.understood

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי ייתן ותמות


אני מקווה שזה עושה לך טוב שהורדת מהערך שלי..
אני מרגישה כמו העיתון היומי שמחלקים בכניסה לרכבת, שאם כבר תיקח אותו זה בשביל למלא את התשבץ המסריח ואם יש לך מצב רוח אולי לקרוא גם איזה הורוסקופ שלא באמת ישנה משהו ביום שלך..
מעולם לא רציתי אותך בשביל עצמי, אבל שתיים באותו יום?
זה נשמע כמו איזה בדיחה על מבצע בסופר ולא כמו ההרגשה המבחילה שמסתובבת לי בגוף עכשיו. 
אני מקווה שהיא הייתה שווה את זה שאני נגעלת מלהסתכל עליך עכשיו כי אם להגיד את האמת,
אני עוצרת את עצמי מלנגב את הרצפה עם הפרצוף שלך כי זה מבחינתי הרמה שהצלחת להביא אותי אליה והרמה שאני מרגישה שאתה שווה לה. 
מאחלת לך שרכבת הבחורות שעוברת דרך הדלת שלך יביאו לך אושר יום אחד ולא רק מחלות
ואני מאחלת לעצמי לא לדפוק יותר על דלתות שאני לא באמת רוצה להיכנס דרכן. 
שיהיה לך יום טוב וחיים מאושרים י׳חתיכת בן של זונה. 

נכתב על ידי mrs.understood , 1/5/2016 14:21   בקטגוריות יחסי מין, סקס, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור, סיפורים קצרים, פרידות, קנאה, ציניות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נהר


הוא אומר שהוא רוצה הפסקה
ואני שותקת 
אני רוצה שהמחשבות שלי יהפכו לדמויות שיסתובבו בחדר
אני רוצה שהמחשבות שלי יהיו אנשים,
שהם יקומו, 
ילכו,
שיקיפו אותו,
שיצרחו.
שכל המטרה שלהם תהיה לשגע אותו עד שהוא ירצה אותי, עד שהוא יאהב אותי
עד שהוא יתקע בעצמו סכין כי הוא לא יוכל בלעדיי..אבל לא סכין אמיתית.
אני רק רוצה שהוא ידמם רגשות..
שהרגשות האלה יהפכו לנהר ושאני אטבע בהן..ועם כל שקיעה של עוד מילימטר במים אני אתמלא מבפנים ברגשות שלו
ואפילו שאני כבר לא אהיה באמת, אני אהיה מוצפת ברגשות שלו בקרקעית של נהר דמיוני. 
אני רוצה שהמחשבות שלי יהיו אנשים
ושהם יקיפו אותי ואני לא אהיה לבד
אני רוצה לא להיות לבד. 
נכתב על ידי mrs.understood , 12/2/2015 18:06   בקטגוריות דמיוני, חרדות, סיפורים קצרים, קנאה, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.understood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.understood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)