לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog is the way ~I~ think

הדעה שלי ,כפי שהיא , אתם יכולים להסכים או לא להסכים אבל לשנות אותה לא תוכלו .

כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

10/2013

רבין


בעוד אני חושבת על רעיונות לכתבות אני נזכרת באדם שגרם לזה שאני אתעלף בטיפוס על הרי ירושלים - רבין .

היה לי דווקא אחלה רעיונות לכתבות שנונות על פרחות / זקנים (שעל הסנטר , לא אנשים מבוגרים )

אבל אז חשבתי לעצמי , אם אני רוצה שהבלוג יהיה פופלארי והרבה אנשים ישמעו את הקול שלי , אני צריכה להתאים את זה לנושא 

החם ולדעה האישית שלי , ואני אעשה משהו שאני לא עושה בדרך כלל , אבקש ממכם לשמוע את דעתכם בנושא .

אני לא הולכת לדבר על מה רבין היה , כי זה לא ממש קשור לנושא .

אני רוצה לדבר איתכם על הדעה שלו .

הדעה של רבין הייתה למסור שטחים בעד שלום .

טעות חמורה .

אני כעקרון בעד מסירת שטחים אילו זה היה גורם באמת לשלום , וממזמן אני רוצה להפטר מירושלים שכל שנה גוררים אותנו לעיר הזאתי , שהיא לא מי יודע מה מיוחדת בעיני .

אבל מי שמבין את הראש של המוסלמים , יודע שלפי חוקי האסלאם כל שטח שמוסלמי גר בו הוא שלו . 

והם לא יכולים לקבל את העובדה שאחרים ישבו בשטח .

לכן גם נושא ספרד כואב להם מאוד . 

אבל הם לא יכולים לטפל בזה בגלל שספרד היא מהאיחוד האירופאי .

אני חושבת ששיטת הממשל דפוקה .

לדעתי צריך לבחור נציג , אבל להצביע בכל החלטה בקלפי / דרך מחשב שיחולק למטרות אלו .

הרבה יגידו : זו אשמת הציבור שהוא בחר בנציג זה .

אבל אם לא בחרתי בנציג זה ? 

לדעתי זו לא דמוקרטיה , גם היטלר הציג דעות אחרות לגמרי במסע הבחירות , ואז הפך את עורו . 

המילה דמוקרטיה משמועתה שלטון העם .

אני לא רואה פה את העם . 

אף על פי שאני לגמרי לא תומכת ברצח רבין, לדעתי הוא לא היה הוגן כלפי העם .

מה אתם אומרים ? 

נכתב על ידי , 17/10/2013 20:56  
הקטע משוייך לנושא החם: 18 שנה לרצח רבין
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




289
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , זכויות אדם , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדעה שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדעה שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)