לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog is the way ~I~ think

הדעה שלי ,כפי שהיא , אתם יכולים להסכים או לא להסכים אבל לשנות אותה לא תוכלו .

כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

10/2013

פרחות , אני לא מסדרת גבות . לא , אני לא משקרת לכן , כן זה טבעי .


פרחות / פאקצות יקרות .

אני יודעת שזה קשה לקבל זאת , אבל לא כולנו שעירות כמוכן .

לא לכולנו יש מדף במקום גבות . 

לא לכולנו יש שיערות בידיים וברגליים גם אחרי תחילת גיל ההתבגרות .

לחלקנו יש גבות שנראות מושלמות , כמו הקטלוג של הקוסמטיקאית שמשקרת לכן שהיא יודעת לסדר את הגבות בצורה הזו ואז זה נראה כמו ציור של ילדה בת חמש . 

לחלקנו יש גם בטן שטוחה , מותניים צרות וקטנות , חזה גדול ירכיים צרות ופנים מקסימות עם עיניים כחולות, וגם שיער חלק שמסתדר בקלות .

תפסיקו להגיד לנו אנורקסיות ששמות פושאפ ברמות שמחליקות שיער והולכות כל יום לספרית ולקוסמטיקאית ולא מודות בזה .

ברצינות נמאס לי לשמוע את זה כל יום .

תכף תגידו לי שאני שמה עדשות צבעוניות מאז שיצאתי מהרחם , והעיניים שלי בכלל שחורות ,

ובטוח עשיתי טונות של ניתוחים פלסטים כדי להיות בהירה עם פני חרסינה ללא חצ׳קונים בזמן שהתפתחתי לפניכם אבל מספיק זמן לפניכם כדי שזה לא יהיה מגוחך שאני היחידה שהתפתחה .

ובטח אני עושה ליזר כל יום כדי שלא יהיה לי שפם כמו שלכן , שלא היה מבייש אף מתנחל ביהודה ושומרון .

ובטח אני לא גאונה , אני בכלל ניסוי רובוטי של אינטילגנציה מלאכותית וזה למה אני כל כך מושלמת .

רדו מזה .

אני גם גאונה , גם יפה , וגם מאוד צנועה XD טוב נו , הדבר היחיד שרע בי זה שהשן שלי טיפה עקומה , אבל עכשיו אחריי שטיפלו בזה , אני מושלמת לחלוטין .

לכולנו יש מגבלות , ויופי חוכמה וציניות ושנינות , זה גם מתנה וגם קללה , כי הקללה שלנו זה יצורות כמותכן שחופרות לנו .

תמצאו בכל דבר משהו חיובי . 

אם יש לכן עיניים חומות , נהדר אתן יכולות לעשות ניתוחים בעיניים .

אם אתן שזופות בסטייל פרחי , טוב נו , אולי עכשיו שחיוורון זה סקסי אתן לא אופנתיות , אבל היי , לפני שנתיים הייתן באופנה .

ואם אתן דאבות , טוב בדרך כלל לכל דאבה יש זוג דדים גדולים .

ושיער במקומות שלא צריך להיות - אם התספורת החדשה שלכן זוועה , השיער שלכן גודל מהר ! (אם תרשו לי לומר לתספורת עוד יותר זוועתית , עם קצוות שרופים ומפוצלים , שוונצים ותלתלים שלא מהסוג היפה , אבל היי , אתן מתות על החרא הזה ! )

רואות ? 

הנה עוד שיחה להנמכת הביטחון העצמי שלכן .

נקמה על זה שהפכתם גאונים לחנונים ממושקפים .

אני זוכרת שלהיות חכם ושנון זה היה באופנה .זה גם נקמה על זה שהפכתן את הגזרה המלבנית לסקסית ,

זה לא ! רק שעון חול זה סקסי ! מה סקסי בקוביה שטוחה עם כרס ?! 

*אין הכותבת אחראית לכל מילה שנרשמה , היא לקחה את הריטלין הלא נכון שגורם במקום להיפר לעייפות, וכשהוא התפוגג אז היא נהייתה סופר היפר .

ככה זה שיש לך ADD

 

נכתב על ידי , 19/10/2013 13:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




289
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , זכויות אדם , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדעה שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדעה שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)