לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog is the way ~I~ think

הדעה שלי ,כפי שהיא , אתם יכולים להסכים או לא להסכים אבל לשנות אותה לא תוכלו .

כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

10/2013

ילדים חסרי חיים שמגיבים לי לבלוג


לא מזיז לי התגובות שלכם , בכנות אני לא שמה זין עליכם , בעיקר כי אין לי אבל בואו לא נסטה מהנושא .

הסיבה היחידה שאני פותחת בהודעה זו היא כדי להבהיר לכם , כי זה לא ברור מאליו .

עכשיו נעבור לנושא שרציתי לכתוב עליו , ההופעה של ריהאנה .

לפני ההופעה דיברו רק עליה , ואפילו בראש אחד ביום רבין הקדישו רק לשטויות עליה כתבות והיה רק חמש עובדות על רבין.

לא ציפיתי לאחרת , 

ידעתי שהיא תעשה מופע חשפנות ללא הגבלת גיל מתורץ בשירה , תאחר להופעה ותשיר עם פלייבק .

אנשים צריכים להפסיק לבזבז כסף על ההופעות שלה , ידוע שהן גרועות .

חלאס , תשמעו אותה בדיסקים אם המוזיקה שלה מעניינת אתכם .

למרות שהיא אפילו לא שווה דיסקים , כבר עדיף לשמוע ביוטיוב ולא לבזבז על הזונע הזו שקל .

והדעה שלכם ?

 

נכתב על ידי , 25/10/2013 16:49  
הקטע משוייך לנושא החם: ההופעה של ריהאנה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




289
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , זכויות אדם , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדעה שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדעה שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)