לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog is the way ~I~ think

הדעה שלי ,כפי שהיא , אתם יכולים להסכים או לא להסכים אבל לשנות אותה לא תוכלו .

כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

אחרי הרבה זמן של אימוני פסנתר החלטתי להקדיש לכם זמן ,.


זה מחווה די נדיבה אתם יודעים ,

בכל אופן היום אני אבקר את שיעורי הספורט בבתי הספר .

כפי שכולכם יודעים , המבחנים והציונים נתנים עפי אות הכושר והספורט ,

שבשביל לקבל מאה , צריך להיות בודי בילדרים ,

או שתהיה לך מגבלה בריאותית שפוגעת בשאר המבחנים אבל תורמת מאוד למבחן מסוים ,

השני עדיף יותר כי אז אפשר להוציא פטור , כמו שאני עשיתי , יא בייבי! 

O_O

בכל אופן , לא מזמן נבחנו בדילגית, ואני בעבר הייתי מעולה בדלגית ושברתי שיא בית ספרי של 217 קפיצות בדקה ,

אבל אז הגיע גיל ההתבגרות , ואיתו שומנים במקומות הנכונים , שחזיית ספורט מה לעשות , כבר לא יכולה למנוע ...

וחסרות מזל בעלות המידה די , שלהן אפילו אין את זה .

והשטוחות של הכיתה אמרו :"אתן פשוט צריכות להתאמן , איך זה שכולם הצליחו ואתן לא ?"

סלחו לי , אבל מבין אלו שכן יש להן צורה של אישה ולא של בודי בילדרית בת 5 , הצלחתי לקפוץ הכי הרבה , כמות די מביישת של שישים בדקה ,

אבל להגנתי עצרתי באמצע , כי היה קשה לי לנשום .

ומה יעשו הגבוהות ?

יש אצלנו כאלה שעוברות את 1.70 

וחלקן גם די , גם  מלאות במקומות פחות נכונים וגם גבוהות ,

וחוץ מזה , מעניין שאצלכן הממוצע היה בין 93-100

ואצלנו בין 13-45 להוציא אותי .

בנוסף לכך יש דברים שלא מספרים לנו ,

בכפיפות בטן , (דבר שאני מעולה בו בזכות הגמישות יתר שלי )

מותר לבקש שישבו על השוקיים שלך , דבר שמקל מאוד .

בריצה (הוצאתי מזה פטור בגלל הגמישות יתר והמדרסים , תודה למפלצת על בעיות רפואיות)

ניתן לעשות את המסלול בדילוגים , דבר שחוסך אנרגיה , וקל .

בדילגיות (שלצערי גיליתי את זה אחרי שנתנו ציונים )

ניתן לקפוץ ברגל רגל ,

ודאי יש עוד דברים , אבל צריך למצוא , כי לא אומרים לנו.

שלכם , ידידה אלמונית.

נכתב על ידי , 4/11/2013 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





289
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , זכויות אדם , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדעה שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדעה שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)