לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog is the way ~I~ think

הדעה שלי ,כפי שהיא , אתם יכולים להסכים או לא להסכים אבל לשנות אותה לא תוכלו .

כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

12/2013

חג שמח לכם!


כי אין כמו שמונה ימים של חופש . היום אתנגח בדוגמניות מעצבי אופנה הומאים ,תומכי פרו אנה ופמינאציות ,בנושא אחד ששמו משקל .בעשורים האחרונים ,החלו להופיע מעצבי אופנה הומואים . למעשה בשלושים שנה האחרונות ,פעם להיות הומו היה פחות מקובל.לפני שאני ממשיכה לכתוב אני מוכרחה לציין שאין לי בעיה עם הומוסקסואלים וביסקסואלים .אבל ,לדעתי הומאים לא אמורים לעסוק בעולם האופנה הנשי. תחשבו על זה ,אישה תעצב את הבגדים שהיא רוצה ללבוש ,גבר לא הומו יעצב בגדים שהוא רוצה שהאישה תלבש ,אבל הומו יעצב בגדים טיפה גבריים ,ויבחר דוגמניות גבריות ,חזה שטוח בטן שרירית עם וי ,עצמות לחיים בולטות ,רווח ברגליים ,לא נשמע תיאור של אישה נכון ? רווח ברגליים יש אצל גברים כדי למנוע שפשפת . אבל אם תסתכלו על תצוגת אופנה תראו בעצם נשים שנראות כמו התיאור ,ורק חסר להן זקן.. אך מצד שני עומדת קבוצה אחרת שאני לא פחות מתעבת   .בלשון העם הן נקראות פמינאציות ,אף על פי שהן רחוקות מלהיות נאציות ,אני יכולה להזדהות עם קו המחשבה של מי שהתחיל לתת להן את כינוי "חיבה" זה .יש להבדיל בין נשים אלו לפמניסטיות ,בעוד פמינסטיות סה"כ רוצות זכויות בסיסיות ושיוויון ,הנשים הללו רוצות שהגברים יהפכו לסמרטוטים וידיהן של הנשים יהיונא על העליונה . איך לזהות פמינאצית ?: לרוב היא תהיה מישהי דחויה ,שעברה פרידה קשה ,,ולכן החליטה להפוך למין אבוגבר שכזו ,,ובכתבה אחרת נסביר עליהן. הן החלו תופעה שנקראת נשים אמיתיות ,הן משומה החליטו שאישה אמיתית היא דאבה עם מידה 87 במכנסיים שאם תשאלו אותה מאיפה החולצה היא תענה לכם שמחנות הקמפינג שבקניון.סלחו לי אבל דאבות שנוסעות בעגלה לאנשים עם עודף משקל לא צריכות להיות מוצגות כבריאות ורגילות ,עודף משקל לא טוב יותר מתת משקל . ואם אני לא אישה אמיתית כי יש לי בטן שטוחה וחזה שממש לא צריך להתבייש בו אז בסדר .  אבל אני כן מסכימב מסכימה איתן על דבר אחד ,דוגמנית אמורה להציג את הבגד איך שהוא נראה על אישה ולא על קולב אנושי .ואחר כך מתפלאים שיש השמנת יתר . אתם אשמים . אתם מציגים את זה כנורמלי . ואתם גם אוכלים 10 סופגניות ביום.
נכתב על ידי , 2/12/2013 15:45  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה תשע&quot;ד
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





289
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , זכויות אדם , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדעה שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדעה שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)