לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאת שיודעת יותר מידי


"אם אתה יכול לגרום לבחורה לצחוק, אתה יכול לגרום לה לעשות כל דבר"- מרלין מונרו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

התחלות חדשות, חבריויות ותיקות


אני עוזבת את התפקיד,
הולכת להתחיל משהו חדש, משהו חדש ומועיל, בשבילי, אני אוכל להתפתח ולהקנות לעצמי זמן, להשקיע בעצמי סוף סוף אחרי ששנה וחצי השקעתי בכולם מלבד עצמי.
אני ממש מעורערת רגשית, פתאום אני מבינה שהתמונה הגדולה שאני נמצאת בה היא בעצם כל כך קטנה ואגואיסטית שהיא מוחצת את כולנו בבועה הזאת שנקראת "צהל".
אני אוהבת את השירות שלי, אבל לפעמים נדמה לי שאנחנו  לא יותר מחיילי הצעצוע מפלסטיק של אחי הקטן.
אני הולכת להשאיר אחרי את החברים הותיקים שלי, אני מקווה שזה יהיה מבחן להוכיח שאנחנו יכולים לשמור על קשר גם כשאנחנו לא משתרים באותו בסיס (למרות שלפי מה שהולך בזמן האחרון כולנו נגמור באותו בסיס וזה יהיה ממש יד הגורל).
אני לא מפסיקה לריב עם יובל, שזה עצוב כי היא החברה הכי טובה שלי שם... ואני לא יודעת מה עשיתי לא בסדר.
אני מתחילה לאבד אותה.
אבל אם אני אחשוב לעומק,
היא זאת שמתחילה לאבד אותי. 
נכתב על ידי נסיכת התחבולות , 25/5/2017 21:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נסיכת התחבולות

בת: 27




קוראים אותי
5,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסיכת התחבולות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסיכת התחבולות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)