לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WE'RE ALL MAD HERE


Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2017


הלוואי וכל העולם

היה בכף ידי

הייתי בוררת אותו

אולי מתייאשת ומלכלכת את ידי

כשמוחצת אותו

הפירורים ירטבו מהדמעות שלי

והכל יראה כמו אדמה שוב.

הלוואי והייתי

בכף ידו של כל עולמי

הוא היה מערסל אותי

מחמם אותי

ומלכלך ידיו כשישתעמם

הלוואי ויהיו לו דמעות בשבילי

כדי שאוכל לחזור 

להפוך לאדמה שוב

נכתב על ידי , 30/11/2017 19:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לy.grace אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על y.grace ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)