לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2020


יאללה בוא נשלב פואטיקה זולה עם מציאות מעשית,
שנינו הרי יודעים שהפנטזיה יותר מושכת.
יאללה בוא נדבר על זה,
מה לא בסדר פה- מרגיש לי שנועדנו לפספס זה את זאת.

ואם נודה באמת ונגיד שבצדק,
פעם תורי להשתפן, פעם תורך
וזה אפילו לא בטוח משחק כמו יותר יד או רגל
של גורל
של מרפי
של כל החברים שנקשרים לרכבות שחולפות.

ואני באמת אומרת ובלי צחוק עכשיו,
יש לי תחושה חזקה בבטן,
כמו דופקת ללדת החוצה את כל מה שלא נעשה,
כל מה שלא דובר.

ובאמת שלא רציתי לשחק בגפרורים
ולא רציתי להיכוות
והכל היה דליק ונפיץ גם ככה
אבל רק זרקת 'לשמוע ממך לעומק'
וכמה טיפשה אפשר להיות, הלב שלי דפק.

אוי כמה קטנה אני לפעמים
הרגש מקטין ומגדיל אותי ברגע,
ומאוד תלוי איפה עומדים.

וכרגע אני זאת שעומדת ומביטה על זה ואי אפשר שלא לתהות,
אולי אתחרט גם על זה?
אולי עוד כמה שבועות, חודשים, שנים
עדיין אסחוב איתי את התחושה הזאת שזה לא סגור?

אז הלכתי כל כך נחושה בארבע בבוקר
וכשהגעתי שנינו ישבנו שם, בגופים אחרים
שני אנשים זרים לחלוטין, שמנסים לשחזר היסטוריה.

אילו רק הייתי יודעת,
שאי אפשר לשכתב תשוקה,
כמו שאי אפשר לשחזר רגעים,
כמו ריחות, כמו מבטים, כמו רגשות..

ושבלאו הכי הדלת כבר הייתה סגורה.



נכתב על ידי bittersweet symphony. , 24/12/2020 01:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  bittersweet symphony.

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
24,553
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbittersweet symphony. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bittersweet symphony. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)