לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can't Stop


אל תתן לפחד לשתק אותך. לא משנה מה, פשוט תמשיך ללכת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

אני אוהבת את 2014 אוקיי


לא מזמן מישהי שאלה אותי (זאת היתה anatdr נראה לי) אם אני לא צמאה למגע של בת

אז אתמול היה לי התקף רעב

והוא היה עצוב

סדרך כלל אני שונאת מגע בכלל אז מה עובר עליי

וד"א בת זאת מילה מפגרת

תמיד בכיתה ז' במשפטים בערבית היה דברים כמו "הבת הלכה לדירה"

בכלל זה ממש גייזענות שכל המילים בעברית שקשורות לנשים הן מפגרות

ואין דרך נורמלית לתאר אישה יפה

ואני לא אקרא לה כוסית תודה רבה

 

אתמול נפגשתי עם הזומבי והיה ממש כיף

התגעגעתי אליה

והתחלתי לרעוד סתם בלי שקרה כלום

ואז שעה ניסינו להבין אם קורה משהו שמלחיץ אותי או שמעורר חרדה או משהו ולא היה כלום .-.

היא נראית לי שמחה ואני שמחה שהיא שמחה

עם החבר שלה (שנשמע ממש חמוד האמת) והלימודים שנהיו פחות קשים ולא יודעת

איזה מוזר שעוד פחות מחצי שנה היא בת 18

באמת התגעגעתי להיות יכולה לדבר עם אנשים בלי מחסומים

אני חושבת שהיא היחידה שאני יכולה לדבר איתה בלי מחסומים בכלל

 

אני שונאת שאי אפשר להביע רגשות אמיתיים בכתיבה כזאת!

הנה כתבתי סימן קריאה וזה נראה מלאכותי ומטומטם

בכלל אני לא יודעת להביע שמחה בכתיבה

אבל באמת ש2014 התחילה מקסים :)

ועוד פחות מחודשייםםםםםם קורה דבר מדהים שאני לא יכולה להגיד אותו כי אז זה יהיה שקוף מדי

 

כל היום הייתי בטמבלר וקראתי פאנפיקים מטומטמים של ג'והאנה וקטניס

בכלל זה מעצבן אותי שהופכים אותן לזוג כי שתיהן ממש אנטי זוגיות ופתאום הופכים אותן למרשמלו

 

פתאום יש לי זמן כי הפסקתי ללמוד למבחנים כמו שצריך ._.

לא נורא רק עוד איזה שלושההההה ואז יש בגרויות חורף ואין לי השנה בגרויות חורף אז יהיה לי הפסקה במבחנים חה חה

 



כי ג'נה 3>

 





חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הדבר הזה מתוך YGS ישן אחד וזה כל כך הצחיק אותי פתאום למצוא את זה

 

לא יודעת למה השיר הזה

הוא היה ברדיו קודם

 

אוהבת 3>

נכתב על ידי caelum , 4/1/2014 19:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של anatdr ב-5/1/2014 23:19



Avatarכינוי:  caelum

בת: 27




5,746
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcaelum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על caelum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)