לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can't Stop


אל תתן לפחד לשתק אותך. לא משנה מה, פשוט תמשיך ללכת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

אז כלום וזה


החזירו אותי לתפקיד גרוע בבית 2 

אוף בני זונות

אז אני שונאת את החרטטן שוב

לא יודעת למה אני שונאת אותו

היה לי מלא מה לכתוב על זה אבל אני עייפה ממש אז אולי אני אכתוב מחר

 

באמת הפסקתי ללמוד למבחנים

וירד לי קצת מהתלקחות

והייתי אצל הפסיכולוג הזה שוב 

והגעתי למסקנה שהוא כל הזמן רק אומר לי שאני מסכנה

ובכנות נמאס לי לפתוח את הנושא שההורים שלי חיטטו לי במחשב וכל זה 

אבל היו רק שתי פגישות אז למה לשפוט אותו מהר

והפגישה הראשונה ממש עזרה לי האמת

אבל לא מספיק ואני רוצה עוד עזרה עם החרדה החברתית ואף אחד לא משתף עם זה פעולה

 

אני כותבת כמו עילגת עכשיו חה חה לא ישנתי כמו שצריך כל השבוע

אה היתה לי בחינה מעשית בנגינה

והלך לי טוב יחסית

והמורה החדשה היתה שם וממש שמחתי כי ככה היא לא תחשוב שאני גרועה (פעם קודמת שהיא שמעה אותי הייתי בהתקף חרדה)

ואז יומיים אחרי זה העבירו אותי לתפקיד הגרוע

וזה היה כל כך מדכא

כי 

בשביל מה עשיתי את כל התהליך המזדיין הזה

שלפחות יפסיקו לשקר ולהגיד שחזרתי לעצמי

 

הזמן עובר ממש מהר

שבוע הבא אין מבחנים

איזה מוזר

חוץ ממבחן מעשי בנגינה עוד פעם

 

אז כלום ואין לי כוח לכתוב שוב וכלום

היה שבוע ממש משעמם וואו

אולי מחר המוח שלי יעבוד

 

I can't brain when my brain is mashed potatos

 

ביושים3>

נכתב על ידי caelum , 11/1/2014 00:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של caelum ב-11/1/2014 22:44



Avatarכינוי:  caelum

בת: 27




5,746
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcaelum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על caelum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)