לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can't Stop


אל תתן לפחד לשתק אותך. לא משנה מה, פשוט תמשיך ללכת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

אי אפשר לסכם את השבוע כי כבר שכחתי מה קרה בו


היה שבוע דיי חביב האמת.

היו לי ימים מעצבנים ואוקוורד, אבל היו ימים ממש מקסימים וכיפיים

הצלחתי במבחן המעשי בנגינה מסתבר, למרות שחשבתי שהלך לי ממש רע

ונהיינו ממש טובים בבית 2! זה ממש מגניב, מזמן לא הייתי מרוצה מעצמי

והתחלתי לסבול יותר את החרטטן

אני ממש סובלנית אליו עכשיו וכיף לי לדבר איתו 

 

בסך הכל אני בסדר בעניין החברתי

אני לא מפסיקה לדבר עם הזאב וזה עולה לי על העצבים

אני שונאת אותה

מה יש לי

האמת שהשיחות שלי איתה קצת התמעטו וזה התחלה

 

קיבלתי ציון לא טוב במקצוע שפעם הייתי טובה בו

אבל נתקדם

כל המורים שונאים אותי פתאום

לא עשיתי כלוםםםם

 

אני רוצה לעשות פרויקט צילום

אחד כזה שיגרום לי ללכת למקומות ולהיפתח

התחלתי 365 אבל זה לא מספיק, אני רוצה משהו עם נושא

ויש לי את הזה עם הדגלי גאווה שהוא תמידי כי אני לא הולכת לשוטט ולחפש דגלי גאווה

אם אני אראה אחד אני אצלם

רעיונות לפרויקט מעניין?

 

אווו ולהתחיל ללכת לחדר כושר

ואז עד הקיץ אני אהיה חטובה ומגניבה ואני לא אתבייש ללבוש בגד ים בשטויות של בית ספר

וגם יהיו לי שרירים ואני אפסיק להיכשל בספורט

זה יהיה מגניב לא להיות גרועה ועצלנית לשם שינוי

 

ועוד כמעט חודש קורה דבר מקסים שהזמן עובר כל כך מהר פאקקקק

 

אה וגם

ביום רביעי אני מתחילה טיפול באמת

בהצלחה לי

מסתבר שעד עכשיו בכלל לא היה הטיפול וזה ממש עזר לי

איזה מקסיםםםם

הוא אמר שאם אני אתאמץ אני אצליח עד הסוף

ואני הולכת להשקיע את הנשמה

כדי שהיא תוכל לחיות

(הו פיוטי)

 

 

הכל מתחיל להסתדר לי 3>

נכתב על ידי caelum , 19/1/2014 17:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של anatdr ב-24/1/2014 18:57



Avatarכינוי:  caelum

בת: 27




5,746
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcaelum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על caelum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)