לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can't Stop


אל תתן לפחד לשתק אותך. לא משנה מה, פשוט תמשיך ללכת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

מושלם


לגמרי השבוע הכי מושלם בחיים שלי

ואני לא יכולה להגיד למה כי סביר להניח שתזהו אותי מזה

 

החלפתי נטייה מינית ארבע פעמים ביום

נראה לי שבסוף זה נגמר בלסבית או בי לא יודעת

 

כולם נהיו בזוגות והם היו חמודים (או דביקים)

 

אני שוקלת כן ללמוד לימודים גבוהים במוסיקה עכשיו, לפחות קורס אחד או משהו

 

למה תמיד כשיש לי הרגשה שהצלחתי להתקדם חברתית אני חוזרת הביתה ומגלה שאני מופיעה רק באיזה שלוש תמונות?

 

בכיתי כל היום האחרון

איך אני אשרוד לישון לבדדדדדד

 

בכלל אני חולה עכשיו

 

אני לא אהיה מסוגלת לחזור לבית ספר בחיים

גם אלפיים מבחנים וגם שוב כל האנשים שאני לא סובלת ושוב חרדה ושוב כל החרא הזה שאין לי כוח אליו

 

אבל היה כל כך כיףףףףףףף באמת שכן.

 

האינסטינקטים הלסביים שלי זה הדבר הכי מטומטם בעולם

כאילו אם מישהי לסבית אז אוטומטית אני מאוהבת בה קשות

גם אם היא מכוערת וגדולה ממני באלף שנה

כוסעמק!

למה אני נשמעת עצובה אבל?

 

אני עכשיו טיפה מתה כי אני חולה אבל באמת שזה היה השבוע הכי מושלם בחיי

 

נתתי לעצמי לבכות ולצרוח להשתחרר ליד אנשים יותר ממה שנתתי לעצמי בכל החיים

 

ובאמת שאני אזכור את השבוע הזה לנצח

והוא באמת שינה אותי

 

נכתב על ידי caelum , 8/3/2014 00:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של anatdr ב-12/3/2014 21:44



Avatarכינוי:  caelum

בת: 27




5,746
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcaelum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על caelum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)