לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can't Stop


אל תתן לפחד לשתק אותך. לא משנה מה, פשוט תמשיך ללכת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

12/2013

2014


וואו

כל כך הרבההההה קרה בשנה אחת

יותר מדי

אבל עדיף להסתכל על השנה הבאה

יש לי תחושה ש2014 הולכת להיות שנה טובה.

חזרתי לעצמי בכל כך הרבה מובנים

 

איזה סמלי זה שמחר הפגישה הראשונה עם הפסיכולוג החדש

 

בקיצור קחו שיר

שלא ימאס לי ממנו בחיים

 

אז 2014

bring it on

 

נכתב על ידי caelum , 31/12/2013 22:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של caelum ב-2/1/2014 18:15
 



סופ"ש גרוע


הסופ"ש הקודם היה פשוט מושלם והסופ"ש הזה היה משעמם רצח ולא למדתי את כל הלימודים שהייתי צריכה ללמוד אבל לפחות עשיתי חלק.

 

הסופ"ש הקודם היה מושלם כי ראיתי את התלקחות (ראו פוסט פאנגירלי מאותו היום)

וכי היה יום הולדת לרזה והיה כל כך כיף

ונורא נמשכתי אליה באותו יום

ורוב שבוע שעבר ניסיתי למה אני נמשכת אליה

הרי היא לא יפה במיוחד

ברור שהיא בנאדם טוב, אבל אני מוקפת באנשים טובים

היא חכמה בעיקר בלימודים ואני לא אוהבת אנשים שחכמים בלימודים, אלא בעיקר מקנאה בהם

 

אז לא יודעת

ועוד מכיתה ז' (לסירוגין)

זה כל כך מוזר

 



היי הנה ג'נה אהובתי 3>
דווקא תמונה לא משהו

 

הייתי דיי חרדתית השבוע

אולי כי הייתי במחזור

לא יודעת

 

ביום ראשון בבוקר הייתי אחלה עם כולם ואז זה עבר

וביום שני היתה חזרה גרועה בבית 2 וגם ביום חמישי

וביום חמישי החרטטן היה ממש הומופוב כי חוש"ן באו לכיתה שלהם והוא המציא מלא שטויות על מה שהיה שם (אחר כך אנשים חמודים מהכיתה שלו אמרו מה באמת קרה) ואז כל הזמן אמר דברים הומופוביים וניסה לעצבן אותי

ואז המורה החדשה באה אז הוא סתם את הפה

אני מתחילה להתרגל אליה ולא לחטוף התקף חרדה כל פעם שהיא באה

זה טוב

 

אני ממש ברורה מהפוסט הזה אבל לא אכפת לי

 

אני תוהה למה הומואים ולסביות אחרים בחדר עושים לי התקפי חרדה

ממה אני מפחדת? שהם ידעו שאני לסבית? שהם יחשבו שאני לא לסבית? שהם יחשבו שאני הומופובית? שהאנשים הסטרייטים בחדר ידעו שאני לסבית?

אני כל הזמן יוצאת הומופובית בגלל החרטטן

 

אז החלטתי שמעכשיו אני מגנה על זכויות הלהט"ב כל הזמן ולא אכפת לי אם יעלו עליי

כי אני נגעלת מעצמי

 

ואני גם כל הזמן מדברת יותר מדי עם הזאב

כי היא מה שאני מכירה

 

כל הזמן אני חרדתית מדי ועושה דברים שאני לא רוצה לעשות

וזה חייב להיגמררררר

זהו ממחר אני נלחמת בזה

אני מעדיפה להיות לבד מלהיות חברה של הזאב

ומעדיפה שיחשבו שאני לסבית משיחשבו שאני הומופובית

 

אני לא יודעת איזה שיר לשים

לא משנה כמה אני מחטטת בכל מיני סאונדטראק של התלקחות זה עדיין השיר הכי יפה

 

אההההה ושכחתי

אולי אני לא אכתוב פוסט עד 2014

אז יש לי מטרות השנה:

להפסיק לחרד (לפחות קצת)

לקבל מעל 90 בבגרות בלשון (לפחות מעל 85)

לקבל מעל 90 בבגרות באזרחות (לפחות מעל 85)

לסיים את כיתה י"א בשלום

להגיע לעשרה שירים

אוי אני רוצה לכתוב שיר ברוח משחקי הרעב!

 

לא יודעת, אין לי ממש מטרות באמת חשובות.

נמצא משהו

 

אווווו ואני מתלבטת

לקרוא למצלמה שלי ג'נה או ג'והאנה?

וצריך למצוא שם גם לפלאפון כשאני אקנה חדש.

 

שבוע טוב לכם 3>

נכתב על ידי caelum , 28/12/2013 16:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של caelum ב-29/12/2013 21:19
 



אוף ביבי דיי לעשות הכל הפוך!


אם תפסיק לבנות בשטחים לא תצטרך לשחרר מחבלים

 

היגיון פשוט

 

עוד יבוא פוסט אמיתי בסוף השבוע פשוט הייתי עצבנית לרגע

נכתב על ידי caelum , 25/12/2013 20:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של anatdr ב-29/12/2013 21:15
 



סוף סוף!


ברוכים הבאים לצפייה בי הופכת לפאנגירל מתלהבת

 

אתמול ראיתי את התלקחות אחרי כל כך הרבה זמןןןןןן שרציתי!

 

באמת שנהניתי מכל שנייה של הסרט

כולם באולם היו זקנים כאלה והחברה שהלכתי איתה היתה עייפה בטירוף אז התלהבתי לבד סטנדרטי

 

אבלאבל

מסקנות:

 

1. אומייגאד ג'ניפר לורנססססססססססססססססס היא פשוט שחקנית כל כך טובהההה היא פשוט הפכה לקטניס 

2. לא יכולתי להפסיק לחשוב על זה שפיניק ימות בספר הבא אוף

3. בספר שנאתי את ג'והאנה אבל הם הפכו אותה לכל כךךךךך מגניבה ואני מאוהבת בה עכשיו וזהו

4. דונלד סת'רלנד הוא גאון

5. וגם השחקנית של מאגס (לין כהן) היתה מדהימה

6. למה דמיינתי את כולם צעירים כשקראתי את הספר? נגיד וויירס וביטי וכאלה שהם בני איזה שישים

7. כשמאגס מתה כמעט בכיתי ואני לא בוכה בסרטים בחיים (חוץ מפריירז פור בובי)

8. כולם שם שחקנית כל כך טובים שאני הולכת להתפוצץ אוקיי

9. הוא כל כך הרבה יותר טוב מהקודם!!!!!!!!!!!!

 

יש עוד מלא אבל אין לי כוח לכתוב אז קחו קצת בכי




 



נכתב על ידי caelum , 21/12/2013 22:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של caelum ב-28/12/2013 09:27
 



the dog days are over


רגעים קטנים כאלה שאני מבינה שהמחשבות המגעילות של החרדה שלי טעו

כשאמרתי לצדיקה שאני אלך אליה כשירד שלג ובסוף אני לא הולכת כי היא בטח מסתובבת עם החברים שלה ואין לה כוח אליי ואז היא שואלת למה לא באתי

 

זה כל כך שיפר לי את המצברוחחחחח לשון

 

אני עושה שינוי לעצמי, אז זה לא משנה אם הטיפול יעבוד. 

 

וגם קראתי משחקי הרעב כל היום וזה גרם לי כל כך להעריך את החיים שלי

ולחפור במוח שלי מה מוסר ההשכל (של "עורבני חקיין") 

וזה גורם לי לחשוב מלא

ואבא שלי טועה כשהוא אומר שהדבר היחיד שגורם לך לחשוב זה מתמטיקה

אם במקום זה הייתי לומדת למבחן בטריגונומטריה המוח שלי היה רק מתייבש

 

אוייייי וגם כשדיברתי היום עם הצדיקה היא ממש הזכירה לי את הדבורה לרגע ._.

mind fuck

 

אוקיי לא משנה

קחו תמונות מהטמבלר

 








החלטתי לעבור לחלק של טמבלר שיש בו פחות פוסטים על התאבדות ויותר גלקסיות וחיות מקסימות

אתם מוזמנים, ד"א 

http://rainbowga.tumblr.com/

נכתב על ידי caelum , 15/12/2013 21:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T tan :D ב-25/12/2013 20:57
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  caelum

בת: 27




5,746
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcaelum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על caelum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)