לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתחתי לפני כמה ימים משתמשת פקטיבית בפייסבוק, ילדה בת 18 בשביל העבודה שלי. "על הדרך" אני אוסף בשבילכם פה את מיטב שיחות ההתחלה שגברברי ישראל יכולים להוציא... הולך להיות מצחיק

Avatarכינוי:  צוחק איתכם

בן: 33

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

12/2013

פרשת אונס הילדה בת ה-12


ברשותכם, אני עוצר לרגע את נושא הבלוג ומדבר על משהו שמתקשר קצת לבלוג, אבל בעיקר חזק עכשיו בתקשורת.

 

קראתי היום את הראיון עם אחד האבות של הילדים במעצר. אני אתן לכם תמצית:

הילד סיפר לאבא שהוא הולך לפגוש "בחורה נותנת", הוא חזר נרגש וסיפר לאבא שהוא קיים יחסי מין בפעם הראשונה (הילד בן 14) - אחרי הפגישה הראשונה עם הבחורה. האבא אומר שמדובר בילד טוב "בן טובים" (למרות שמסופר בכתבה שהילד הולך לפנימיה בגלל בעיות התנהגותיות). שהוא לא ילדה שהיא בת 12 כי היא נראתה "מבוגרת יותר". שהם קיימו איתה יחסי מין בבית של חבר, ושזה צריך להיות מטופל במישור החינוכי - פדגוגי ולא במישור הפלילי.

 

בואו נתחיל מהחוק היבש:

הילדה (למה לעזאזל מכנים אותה נערה???) כולה בת 12!!! והחוק קובע שבגיל הזה, לא משנה אם זה נעשה בהסכמה או לא בהסכמה, אם היא רצתה או לא רצתה - זה אונס. הקטע הלא פחות מזעזע הוא שמעורבים בפרשה הזאת ילדים שהם בני 12 בעצמם - כלומר גם האנסים הם בני 12 (חלקם).

נכון שהיום יש אינטרנט, ואייפד, והכל פתוח ופרוץ. אבל יש לי אחיינים - הגדול בן 13. הוא יודע מה זה סקס, היו לו חברות. אבל אם תשאל אותו אם הוא התנשק עם אחת מהן הוא יהיה נבוך בדיוק כמו שאני הייתי וכמו שאחי הגדול היה כשהוא היה בגיל הזה. האחיינים שלי הם באמת "בני טובים". והם מקבלים חינוך נכון בכל מה שקשור למין. זה צריך להיעשות בהסכמה ובאהבה ובקשר, ועם מישהו/מישהי שסומכים עליהם.

 

למה לעזאזל כשהאבא שמע שהילד בן ה-14 שלו הולך להיפגש עם בחורה זורמת הוא לא הסביר לו על אהבה וכבוד? איפה הערכים?

אם זה כל-כך בסדר מבחינת האבא שהילד שלו יקיים יחסי מין בגיל 14, למה הוא לא אמר לו להביא את הבחורה אליהם הביתה? שהוא יפגוש אותה - הוא בתור מבוגר היה יכול להעריך בצורה יותר טובה את המצב הנפשי שלה, אולי הוא היה יכול לעצור את זה.

איזה מן אבא שומע שהבן שלו הולך לקיים יחסי מין בבית של חבר ואומר לו - סבבה, תבלה... אל תשכח קונדום!

 

לגבי העונש - זה קשה. כי כן, מצד אחד הם חשבו שהיא בת 17 (אין לי מושג אם הם חשבו את זה כי היא אמרה או כי ככה התחשק להם לחשוב), וכן היא הסכימה. וכן, הם רק ילדים. ואני לא מצפה מילד חרמן בן 15 שיילך ויבדוק בת כמה הבחורה שרוצה לשכב איתו (בניגוד לזמר מפורסם בן 40).

אבל עדיין. הם לא יכולים לסיים את הסאגה הזאת בלי עונש. הם צריכים לעבור סדרת חינוך חדשה בכל הנוגע למין. ממש מחיקה של כל מה שהם ידעו על יחסים עם נשים עד היום ובנייה מחדש של מערכת הערכים שלהם.

 

לגבי ההורים - פה יש לי כעס אדיר. את ההורים הייתי שולח לכמה חודשי מאסר על רשלנות פושעת. כי הצורה שבה הם חינכו את הילדים שלהם היא פשוט רשלנות פושעת. היא חוסר אכפתיות, חוסר דוגמא. הם איבדו את הדרך שלהם כהורים. הייתי גם שוקל להרחיק את הילדים מהם.

נכתב על ידי צוחק איתכם , 24/12/2013 19:58   בקטגוריות שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: אונס קבוצתי של בת 12
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,262
הבלוג משוייך לקטגוריות: דייטינג , גבריות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוחק איתכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוחק איתכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)