לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתחתי לפני כמה ימים משתמשת פקטיבית בפייסבוק, ילדה בת 18 בשביל העבודה שלי. "על הדרך" אני אוסף בשבילכם פה את מיטב שיחות ההתחלה שגברברי ישראל יכולים להוציא... הולך להיות מצחיק

Avatarכינוי:  צוחק איתכם

בן: 33

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מציצה


השעה 23:45. אני מתחבר ליוזר לבדוק משהו שקשור לעבודה.

הצ'אט פתוח (מודה, טעות שלי).

 

אחרי שתי דקות עבודה פתאום קופצת הודעה -

"אהלן מאמי

תגידי

אפשר מציצה?"

 

ככה, שלושה אנטרים, בלי תגובה... שבסיומם הטרדה מינית אחת גדולה.

הייתי קצת בהלם. תהיתי מה לעשות עם הבחור. מצד אחד רציתי ישר לחסום... לסגור עניין מצד שני הייתי חייב להבין.

 

"סליחה? מה אמרת?"

 

-"רציתי לדעת אם בא לך להיפגש ולמצוץ לי" הוא חזר בלי בושה.

 

"אני לא מכירה אותך, למה שאני ארצה לעשות כזה דבר?"

 

-"את נראית אחת כזאת שאוהבת למצוץ"

 

"גם אם אני אוהבת, למה נראה לך שאני אמצוץ לכל אחד ועוד לאחד שאני לא מכירה?"

 

-"אז את מודה שאת אוהבת?"

 

כאן נגמרה השיחה...

 

יש אנשים שפשוט אין להם גבולות

נכתב על ידי צוחק איתכם , 22/12/2013 22:34   בקטגוריות גברים עלובים, שיחות אמיתיות, שחרור קיטור, פסימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,262
הבלוג משוייך לקטגוריות: דייטינג , גבריות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוחק איתכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוחק איתכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)