לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

קצת מהחוויות בחופשת הפסח


אני נוטה לכתוב פה רק כשקורים לי דברים מעניינים.

אז היתה לי חופשת פסח, מעניינת.

בהתחלה טסתי עם אמא וסבתא שלי לליטא למשך שבוע, ואז הייתי אצל אבא שלי שבוע
טיילנו ברמת הגולן, ועשיתי מימונה (מפתיע! כן.)

 

 

אז הגענו לליטא עם אמא שלי וסבתא שלי,נחתנו באיזה 11 בלילה, היה אולי -1 בחוץ ומשום מה לא היה לנו שרוול מהמטוס, או אפילו אוטובוס, הלכנו מהמטוס ברגל עד לשדה התעופה. חווייה מרעננת. אח"כ אסף אותנו חבר שגר שם והגענו לבית שלנו בכפר.
היה קר, מערכת ההסקה לא עבדה בבית, והחבר נשאר שם לשרוף עצים בתנור ההסקה איזה שעה ונסע הביתה.
בבוקר התעוררנו, מהר הלכתי להכניס עצים לתנור כדי שיתחמם הבית, הלכנו לחנות קנינו אוכל אכלנו היה טוב ואז הלכנו לטייל :)

 

המקום הכי אהוב עליי בעולם

 

ביום למחרת נסענו קצת לעיר שליד הכפר שלנו, והיינו שם יומיים או שלושה
לא צילמתי שם הרבה, אבל הנה כמה תמונות :)
 

 

טיילנו הרבה, אכלנו המון, היה כיף.
ואז נסענו שוב לכפר ליום אחד
שוב טיילנו הרבה ומזג האוויר היה מעולה כ"כ!
ביקרנו את השכנים שלנו שם, אחת השכנות, בת 75 בדיוק סיימה את תהליכי הכימותרפיה שלה וההקרנות, היה לה סרטן השד, ועכשיו היא בסדר
אני כ"כ אוהב את האנשים האלה בכפר, שהם כ"כ פשוטים... לא מסובכים כמו האנשים העירוניים. כשאתה איתם אתה מרגיש בבית.

 

טיילנו קצת ביער גם
 

 

ואז, ביום למחרת, נסענו לוילנה, עיר הבירה של ליטא :)
משום מה הפעם, לא צילמתי הרבה בעיר, אלא בפארקים ובמקומות טבע.. לא נורא :)
העיר הזאת כ"כ יפה ויש שם הרגשה כ"כ כיפית, וכולם לבושים יפה והכל אירופאי כזה :')
 



 

 

ואז..... חזרתי לישראל.

 

כשהייתי בישראל טיילתי עם אבא שלי ואחותי וחברה של אבא שלי.. אבל זה לפוסט אחר.
חפרתי רצח. 

נכתב על ידי כדור פורח , 2/5/2014 10:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,227
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)