לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

שלג ועוד !


ההורים שלי גרושים, ואבא שלי גר במעלה אדומים.. ביום שישי שהיה הוא היה אמור לקחת אותנו אבל בגלל השלג, הכבישים היו חסומים. אז הוא  החליט לקחת אותנו דרך ערד וים המלח. נסיעה של 3 שעות במקום שעה...
קצת מעייף, מאוד, ועוד בשבילו... וגם חברה שלו היתה איתו.. גם היא נסעה 6 שעות באותו היום.. :O
משוגעים. אבל בסופו של דבר זה השתלם .. אתם תראו ;)
היה נוף יפה בדרך, באשקלון באותו הזמן ירד ברד ואחרי נסיעה של 10 דק' מאשקלון כל הנוף היה בהיר, שטוף שמש, והכי חשוב בלי שום גשם או ברד!!

 

כשהגענו לים המלח עצרנו להצטלם קצת ^_^
 



 

 

 

אחרי שהתרעננו בים המלח, הגענו למעלה אדומים, כבר היה ערב וישר נסענו לסבתא שלי לארוחת שבת.
מממ... כמה שהתגעגעתי לאוכל שלה, אכלנו מלא! התחממנו, ונסענו הביתה לישון מתחת לשמיכה החמה♥

ביום שאחרי, אבא שלי חסר הטקט קם. בשבע בבוקר. ועשה מלא רעש במטבח.
(חשוב לציין שישנתי בסלון.) אוף, אז הוא העיר אותי, ואז אחרי חצי שעה היה רעש של טלוויזיה שמודיעה
שכל הכבישים לירושלים חסומים, ויש מלא שלג ואי אפשר לנסוע.
נסענו שוב לסבתא שלי לארוחה משפחתית, ואז החלטנו לנסוע לירושלים אפילו שאמרו שאי אפשר.
כי הרי יש לי אבא עקשן..
והוא לא מקבל -לא- כתשובה.

אז נסענו.

ומה?

הגענו!
והיה ממש כיף !!!!!

ומלא מלא שלג!
והכל כיפי כזה!
וקר! ונעים! והכל ביחד!
והנה קצת תמונות:



 



 

כשנסענו בירושלים, אז ראינו טרקטור שמפנה את כל השלג וזה ועוזר לנקות את כל העיר וזה

אז אבא שלי הזה ביקש מהטרקטור לשים לנו בטנדר שלג
אז טוב שהוא לא שם לנו חצי מירושלים על האוטו! האוטו פשוט קפץ במקום כשהוא הפיל עלינו את השלג!

 

והנה מחנה יהודה יפה בשלג


 

 

ועוד משהו!!!

יום חמישי התקשרו אלי והזמינו אותי לאודישנים לאיזו סדרה!
וזה אודישן ראשון שלי אז אני מה זה מתרגש שיואוו אעאעאעאע 

נכתב על ידי כדור פורח , 17/12/2013 21:10  
הקטע משוייך לנושא החם: שינויים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)