לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

אודישן ראשון + גאה בעצמי + אחלה יום


היום היה לי יום ממש נחמד ושמח!
התחלתי אותו בבצפר, כרגיל, לא נהניתי והתווכחתי עם המורה לתנ"ך על כל משפט כי ככה אני :) :) :) :)
ואז... אחרי הבצפר ישר הלכתי לתחנה המרכזית של אשקלון ועליתי על קו 300 לתל-אביב!!
הגעתי לתל-אביב באיזה 16:20 והתחלתי לחפש מה לעשות עד 18:00 ... אז חיפשתי איזה מקום לאכול בו, מצאתי ארומה
ישבתי שם איזה 45 דק' ואז לפתע פתאום קבלתי התראה בפלאפון שלי שהתעדכן לי ציון במשו"ב
פתחתי לבדוק... ולא האמנתי!! קיבלתי פאקינג 92 במתמטיקה!! איך שמחתי באותו הרגע חח ישר כתבתי לכל החברים שלי שקיבלתי 92 ואז נגמרה לי הסוללה ולא יכלתי לכתוב יותר כלום  ואז..התחלתי לצעוד לעבר המקום של האודישן!
מצאתי אותו לבד! אני ממש גאה בעצמי שמצאתי את הבניין של האודישן לבד! בלי ג'יפיאס או משהו בסגנון, זה לא קורה לי הרבה! חחח
עליתי לקומה השביעית, ולפני שנכנסתי למשרד היה כתוב על הדלת "יש להדוף את הדלת קדימה ולחכות בשקט"..
אז פתחתי את הדלת וראיתי איזה 4 אנשים יושבים שם, 2 בנות וכנראה 2 הורים של אחת הבנות.. היתה שם דלת ונשמע משם קול של ילדה מקריאה טקסט כנראה, כנראה היא היתה באודישן עכשיו, היא נשמעה ממש כמו מדובבת, נשמעה טוב, היא סיימה והלכה. אח"כ קראו לאחת הבנות שישבו בתור איתי ביחד והיא נכנסה והיתה שם איזה רבע שעה וגם נשמעה ממש טובה... ואז הגיע תורי.
טאם טאם טאם.
נכנסתי וישבה שם אישה, קצת מלאה עם שיער שחור וסריג שחור נחמד כזה, בת 35 בערך.. אני כולי הייתי לחוץ והכנסתי את הטקסט לתיק
הרגשתי שהיא חושבת שאני מגושם.. התיישבתי על הכיסא שהיא אמרה לי לשבת עליו, והיא התחילה לשאול אותי - מתי נולדת? איזה ניסיון יש לך בתיאטרון? האם יש קטעי וידאו סרטים או קליפים שהשתתפת בהם? האם אתה דובר עוד שפות? רוסית? מאיפה הרוסית? מהאמא? ככה חשבתי כי לפי שם המשפחה שלך האבא לא רוסי, תאמת שיצא להם שילוב מאוד מאוד יפה.. אוי אני מצטערת זה לא היה במקום (אני ממש הוחמאתי!!!! מישהי שבוחנת אנשים ושופטת אותם ע"פ התנהגות ומראה אמרה לי שאני נראה טוב! אולי באמת יש בזה משהו??) ואז היא המשיכה לתשאל.. אתה מנגן? שר? יפה יפה ..
ואז התחיל הקטע של האודישן. היא הדליקה את המצלמה שלה ועשיתי את הטקסט שלי פעם אחת... היו שם טעות או שתיים... אחכ היא עשתה עוד וידאו ויצא לי אפילו יותר טוב.. אני חושב. ואז היא הקליטה אותי עוד פעם אחת.. ויצא לי גרוע שם! :O
בסוף היא צילמה 2 תמונות פנים שלי ועוד תמונה של הגוף הכולל.
הרגשתי שהלך לי די נחמד, היא גם אמרה שהיא תתחשב בזה שזה האודישן הראשון שלי ובלה בלה בלה..
אני מקווה מאוד שעברתי... כי אם כן.. זה יפתח לי ה-מ-ו-ן דלתות בחיים!
חוץ מזה... זה היה יום די נחמד, הלכתי ברחבי דרום תל אביב ומלא סודנים הסתכלו עליי בצורה מוזרה
ואחרי 10 דק' הליכה הגעתי למקום שממש הזכיר לי את אירופה... אבל אירופה הרי לא גובלת בסודן.. 
וחוץ מזה. קיבלתי 92 במתמטיקה! שזה שיא ! לא? כן! ואו כל הכבוד לי!
בקיצור היום אני גאה בעצמי על מה שאני עשיתי, שסוף סוף העזתי ללכת לאודישן, וסוף סוף קיבלתי ציון טוב במתמטיקה, וסוף סוף הייתי עצמאי והגעתי למקום לא מוכר בכוחות עצמי בלי עזרה של מכשירי עזר, וסוף סוף.... סוף... הגעתי הביתה.. ואני אלך לישון עוד מעט.. למה מחר אני צריך לקום ב6 וחצי....... חיבוק עצוב 

 

אוהב את מי שקרא את זה כי זאת סתם חפירה

חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי כדור פורח , 19/12/2013 20:56  
הקטע משוייך לנושא החם: שינויים
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)