לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If people were like rain, I was drizzle and she was a hurricane



Avatarכינוי:  מלונייד

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

איתי


זה אף פעם לא קרה לי, שמרוב אהבה נגמרו המילים. נשאר לי הניצוץבעיניים והריח שלך מהסופ"ש. רק יום ראשון היום והלב כבר מתגעגע לעיניים שלך, לרוגע שלך, אליך. מרוב אהבה נגמרו המילים, וכשאנחנו יחד אתה מרגש אותי עד כדי דמעות, ואני מפחדת להבהיל אותך, שמא תחשוב שאני בוכה. אני לא. אני מאושרת. אתה עושהלי טוב. כל כך טוב, שזה מרגיש לא אמיתי. אתה עצמך ואני עצמי, וביחד אנחנו משהו קוסמי שגם 3 חודשים של 21 בבהד 1 ירגישו קטנים לידינו. רק שהסוף לא יהיה טראגי. 
נכתב על ידי מלונייד , 19/11/2017 23:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלונייד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלונייד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)