לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חושבת בשפה זרה


מכתבים לנטלי

Avatarכינוי: 

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

i WanT 2 B 4 eVeR YounG


  שלא תבינו לא נכון... אני לא מחפשת לי קורבן תורן לעולל בו את זממי.

 Club Me 

כפי שגיליתי לא מזמן, כל הבנות תפוסות על ידי יצור מכוער זה או אחר במשך של לא פחות מ3 שנות עבדות במקרה הפחות גרוע. ו5 שנים במקרה היותר גרוע. הבנות יפות. אין מה להגיד. חוצ מזה, אין בת שלא יפה, בכל אחת יש משהו. גם אם הוא לא בולט במיוחד. אבל מה זה לעזאזע הטעם הקנדי הנורא הזה??.. מילא עם היצור היה בעל אופי טוב. ניחא. אבל הייחס שלו א  הבת זוג פשוט מבייש, והחוסר צניעות עוברת כל גבול. מלא, משקפיים, חזות קווקזית/בוחרית/הודית, לגמרי לא מושך, ועדיין מרשה לעצמו להתנהג כמו מינימוס האקס של ג'ניפר לופז.

 

אז כפי שאמרתי כבר, אני לא מחפשת. אני פשוט דואגת לעתידי. אם וכאשר גם אני אחליט להתמסד ל 5 שנים של צער ואמוללות, אני לא רוצה למצוא את עצמי עם חבר מכוכב אחר.

 

וזה לא שאני מחפשת בחור יפה וחלול. אבל אני לא מסוגלת לצאת עם מישהו שלא מושך אותי. האם ייתכן שכל אחד מהיצורים הנ"ל באמת מושך את הבחורות היפות האלו? והן פיקחות לגמרי. ואני בטוחה בזאת, משום שאפשר להיות תחת   השפעת אלכוהול למשך ערב אחד, וזה ניסלח. אבל 4,3, ו-5 שנים??

 

אני גם לא רואה את עצמי אומרת את המשפט הבא: חברה שלי לא יכולה היום למסיבה, הבת שלה חולה.

 זה פשוט לא ניראה לי מציאותי.

אנשים בגילי מתחתנים, עושים ילדים, ואני......  רגע,  מה אני כבר לא בת 15??

   Crying 2 

 

אני כבר כמעט לא נוער כמה עצוב.

איך זה יכל היה ליקרות??  מתי??.... למה לא אמרו לי?!..

 

  

בגילי אני יכולה להיות בעלת משפחה וילדים

זה לא ייתכן

 

 

  

 

מה עשיתי בכל השנים האלו של הילדות.....?

  

מה שלא יהיה,מה שבטוח, שהיה מעורב בזה הרבה אלכוהול.. Chugger

            

נכתב על ידי , 18/1/2005 11:31  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,448
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPuCca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PuCca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)